Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Jaaaaaaaaaa, glæder mig også :klovn:

 

Vi glæder os også.

 

Jeg har været en tur i Tyskland efter masser af dåsecola, cider, små vin og kyllinge-frolic, så når jeg på lørdag får købt en sovepose, så er vi ved at være klar til Dog Camp.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lander på Nyborg station kl 15.46 om fredagen. Er der evt en, der vil hente mig og Luna der?

 

Søndag skal jeg med et tog 14.28 (kunne godt have valgt en time før, men gider ikke stresse..) Så der kunne jeg måske også fedte mig til et lift?

 

Der er 5.7 km, så lidt langt at gå med alle de ting, jeg skal slæbe med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Jeg lander på Nyborg station kl 15.46 om fredagen. Er der evt en, der vil hente mig og Luna der?

 

Søndag skal jeg med et tog 14.28 (kunne godt have valgt en time før, men gider ikke stresse..) Så der kunne jeg måske også fedte mig til et lift?

 

Der er 5.7 km, så lidt langt at gå med alle de ting, jeg skal slæbe med:-D

Vi er desværre på cykel.

 

Men jeg har set at der går bus derud, og jeg mener at man kun skulle gå 20 min. eller sådan noget i følge Rejseplanen, hvis man tog bussen.

 

Har I andre fået jeres skema?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Liva og Luna kan finde ud af at sidde bagi bilen sammen, kan jeg sagtens hente og bringe.

 

Jeg har indkøbt en pumpe til min egen luftmadras - den må du gerne købe.

 

Jeg har fundet en køletaske, der kan køre på strøm. Den har jeg tænkt mig at bruge lidt som køle"skab"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Ja jeg så godt, der gik en bus.. Det må nok blive den så:-D

 

Er der en, der har en pumpe til at puste et liggeunderlag op:mrgreen:

Dét er jeg overbevist om at vi har! Men jeg tjekker lige med kæresten i morgen. Hvis ikke, så kommer vi i hvert fald også til at ligge ret hårdt :mrgreen:

 

Sahara, du har sikkert ret. Jeg syntes bare jeg havde læst et sted, at man fik det tilsendt, men det kan være mig selv, der har digtet det. Jeg skulle bare lige være sikker på, at I andre ikke havde modtaget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Liva og Luna kan finde ud af at sidde bagi bilen sammen, kan jeg sagtens hente og bringe.

 

Jeg har indkøbt en pumpe til min egen luftmadras - den må du gerne købe.

 

Jeg har fundet en køletaske, der kan køre på strøm. Den har jeg tænkt mig at bruge lidt som køle"skab"

 

Det ville være fedt:-D

 

Vi har køleskab;-) Det har jeg fået fixet. Og vi har strøm:-D

 

Og jeg tror nu nok de kan hitte ud af det sammen. Ellers er Luna god til at sidde ved mine fødder på gulvet, hvis hun må?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville være fedt:-D

 

Vi har køleskab;-) Det har jeg fået fixet. Og vi har strøm:-D

 

Og jeg tror nu nok de kan hitte ud af det sammen. Ellers er Luna god til at sidde ved mine fødder på gulvet, hvis hun må?

 

Herligt :5up:

Måske jeg skulle kigge efter sådan en pumpe, der kører på strøm :hmm:

 

Der plejer heller ikke at være nogen problemer; vi har ført kørt med både Balder og Mutley uden problemer. Kun Sherlock måtte hun lige sætte sig på plads - men det var vist Sherlocks egen skyld, da han forsøgte at humpe hende inde i bilen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt :5up:

Måske jeg skulle kigge efter sådan en pumpe, der kører på strøm :hmm:

 

Der plejer heller ikke at være nogen problemer; vi har ført kørt med både Balder og Mutley uden problemer. Kun Sherlock måtte hun lige sætte sig på plads - men det var vist Sherlocks egen skyld, da han forsøgte at humpe hende inde i bilen.

 

Luna humper ikke nogen ihvertfald, hun er normalt den der bliver humpet...

 

Det var da også meget lidt smart, at humpe hende inde i HENDES bil

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna humper ikke nogen ihvertfald, hun er normalt den der bliver humpet...

 

Det var da også meget lidt smart, at humpe hende inde i HENDES bil

 

Det må man sige, men når man nu er hormonel ung hanhund :mrgreen:

 

Han fik en skideballe af Liva og resten af turen + turen tilbage sad han lige så pænt helt oppe af bagsmækken. Han skulle ikke nyde noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Liva og Luna kan finde ud af at sidde bagi bilen sammen, kan jeg sagtens hente og bringe.

 

Jeg har indkøbt en pumpe til min egen luftmadras - den må du gerne købe.

 

Jeg har fundet en køletaske, der kan køre på strøm. Den har jeg tænkt mig at bruge lidt som køle"skab"

 

 

Er det sådan en køletaske til cigarstikket til bilen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Jer uden strøm har I sikret jer en plads? Jeg skrev for lang tid siden og fik at vide, at man ikke behøvede at booke plads, for der var rigeligt med pladser. Men jeg er alligevel lidt bekymret for at vi ender med at overnatte et andet sted end hvor Dog Camp foregår :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jer uden strøm har I sikret jer en plads? Jeg skrev for lang tid siden og fik at vide, at man ikke behøvede at booke plads, for der var rigeligt med pladser. Men jeg er alligevel lidt bekymret for at vi ender med at overnatte et andet sted end hvor Dog Camp foregår :vedikke:

 

Ej, mon ikke de har teltpladser nok, siden de siger sådan :vedikke:

Ellers prøv at ringe til dem - det er da ubehageligt at bekymre sig - måske unødigt.

 

 

Jeg fik tilgengæld ret med hensyn til at få brug for et køleskab :5up::banan::klap::mrgreen:.

 

Se her:

 

 

Byvejr - Danmark

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, mon ikke de har teltpladser nok, siden de siger sådan :vedikke:

Ellers prøv at ringe til dem - det er da ubehageligt at bekymre sig - måske unødigt.

 

 

Jeg fik tilgengæld ret med hensyn til at få brug for et køleskab :5up::banan::klap::mrgreen:.

 

Se her:

 

 

Byvejr - Danmark

 

FEDT sol!!! Så er jeg mere rolig mht billeder

 

Årh jeg elsker varmt vejr:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Så er gufferne også klar, sådan næsten da.

 

Havde ristet kødboller i ovnen, men de havde vist fået for meget, for da jeg ville skære dem ud, var de brune og alt for sprøde inden i. Må prøve igen i morgen.

 

Så i stedet har jeg og min ene søn skåret pølser ud i 8-dels skriver og frosset ned i små poser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...