Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Frigga
Weee, så må jeg lige skrive solcreme på min laaaange liste.. Gad vide om jeg overhovedet kan komme ombord på toget :mrgreen:

Har du købt togbillet søndag? For DSB kører en orangekampagne med ud og hjem samme dag inden for ens område efter kl. 16. Altså hele Sjælland for kun 60 kr. i alt. Du skal så bare købe billet til Korsør jo og så derfra bruge kampagnebilletten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du købt togbillet søndag? For DSB kører en orangekampagne med ud og hjem samme dag inden for ens område efter kl. 16. Altså hele Sjælland for kun 60 kr. i alt. Du skal så bare købe billet til Korsør jo og så derfra bruge kampagnebilletten.

 

Jeg kører derned fredag, så det kan jeg desværre ikke bruge.. For jeg kører jo ikke begge veje søndag

 

Ja, det er da på høje tid :lol::lol::lol:. Der er KUN 2 dage til :banan::banan::banan::banan:

 

Jeg har et helt A4 ark med ting til mig selv og et halvt til Nana :oops:, men jeg pensler også alt ud - for ikke at glemme noget :mrgreen:

 

For mig er det 4 dage ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Hehe, jeg er sikker på, at DSB ikke sender dig en bøde hvis du kun vælger at bruge billetten den ene vej :mrgreen: Så du kunne jo nøjes med at tage turen fra Korsør til Køge for 60 kr. og så lade være med at tage retur til Korsør igen om aftenen.

 

Jeg tager lige et smut hjem om lørdagen, så dér bruger jeg den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, jeg er sikker på, at DSB ikke sender dig en bøde hvis du kun vælger at bruge billetten den ene vej :mrgreen: Så du kunne jo nøjes med at tage turen fra Korsør til Køge for 60 kr. og så lade være med at tage retur til Korsør igen om aftenen.

 

Jeg tager lige et smut hjem om lørdagen, så dér bruger jeg den.

 

Jeg er nødt til at have pladsbillet for jeg har også Luna med, så jeg har bestilt.. Ellers må jeg prøver at høre, når jeg henter billetterne:-D Men tak for tip:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Jeg er nødt til at have pladsbillet for jeg har også Luna med, så jeg har bestilt.. Ellers må jeg prøver at høre, når jeg henter billetterne:-D Men tak for tip:-D

Helt i orden! Det gælder jo om at spare hvor man kan, så ville bare lige foreslå det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi egentlig have vaccinations- og forsikringspapirer med?

 

Du skal have en kopi af vaccination med - og sikrer dig at dine forsikringer gælder :genert: (mener at det står i en mail i har fået :blink:)

 

Vi er ved at pakke da vi kører derover imorgen. F... hvor er der meget der skal med, når det er mig der står for køkkenet :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

FOX!!

 

Er der mange stande på dog camp'en?

 

Jeg skal nemlig bruge en ny line :-D

 

Nej

 

Iikke så vidt jeg ved (har jo lige været ude at rejse :mrgreen:) har hørt rygter om én - måske to, men ved ikke om det bliver til noget. Tror krisen har kradset voldsomt i år for flere forretninger, så der er heller ikke "så mange" sponsorpræmier som sidste år :???: (dog er det lækre ting man kan vinde :5up:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej

 

Iikke så vidt jeg ved (har jo lige været ude at rejse :mrgreen:) har hørt rygter om én - måske to, men ved ikke om det bliver til noget. Tror krisen har kradset voldsomt i år for flere forretninger, så der er heller ikke "så mange" sponsorpræmier som sidste år :???: (dog er det lækre ting man kan vinde :5up:)

 

Nå, øv :cry:

 

Når krisen kradser burde de da ellers finde på alternative salgs muligheder og hvilket sted er bedre end på en dog camp, hvor der er en stor samling hundenørder, der er yderst villige til at bruge mange penge på deres hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, øv :cry:

 

Når krisen kradser burde de da ellers finde på alternative salgs muligheder og hvilket sted er bedre end på en dog camp, hvor der er en stor samling hundenørder, der er yderst villige til at bruge mange penge på deres hunde :mrgreen:

 

Fuldstændige enige.

 

Vi har også et lille problem :engel: Sookies halsbånd er blevet væk - og vi kan ikke nå at få nyt hundetegn til hende ................. :oops: så vi håber ikke hun bliver væk fra os :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ang hundetegn... Her oppe hos os kan man flere steder få et lavet mens man venter. det tager 2 min...

 

Håber også på at jeg kan finde et sted på Fyn - men jeg skal jo være med til at stille alt op og kører hjemmefra imorgen tidlig før forretningerne åbner :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan::banan::klap::klap::klap::mrgreen::mrgreen::mrgreen::5up::5up::5up::klap2::klap2::klap2::yeah::yeah::yeah::hundifart::hundifart::hundifart::snusendehund::snusendehund::snusendehund::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

 

Glæder du dig mon??

 

For det ikke skal være løgn, så er jeg vist ved at være småsyg. Enten det eller også trænger jeg til at sove i 100 år, så jeg må vist smutte tidligt i seng i aften.

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder du dig mon??

 

For det ikke skal være løgn, så er jeg vist ved at være småsyg. Enten det eller også trænger jeg til at sove i 100 år, så jeg må vist smutte tidligt i seng i aften.

 

Æv.. jeg håber du har det bedre i dag.

 

For mig er det først på fredag, egentlig lidt træls, men sårn er det...

 

Hvis du når at se dette, Dorte, så smider jeg lige mit mobil nr i en pb til dig.. Så vi lige kan sms'e om afhentning på Nyborg på fredag:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv.. jeg håber du har det bedre i dag.

 

For mig er det først på fredag, egentlig lidt træls, men sårn er det...

 

Hvis du når at se dette, Dorte, så smider jeg lige mit mobil nr i en pb til dig.. Så vi lige kan sms'e om afhentning på Nyborg på fredag:-D

 

Jeg skal nok bare sove (lidt) længe i morgen. Var en tur på Krak - det tager ca. 1½ time at køre til Nyborg herfra, så med en ankomsttid omkring kl. 13 har jeg mulighed for at sove til lidt senere end 5:30.

 

Du får også lige mit :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...