Hop til indhold

Hej


doris
 Share

Recommended Posts

Jeg er ny, men har læst med siden december, og har fulgt en masse gode råd fra andre tråde, da luca jo er vores første hvalp, og tusind tak til alle:-D

 

Vores forrige hund fandt vi i rødovre på interianatet, hun var 2,5 år gammel

og blev 10,5 år, hun blev syg og det var ikke meningen vi skulle have ny............ men luca dukked op på facebok, min tidligere kørelærer og venninde satte ham til salg, så nu har vi ham, han er dansk svensk gårdhund

 

Han f 171009 og er renlig, og kan være alene hjemme:banan:hvad mere kan man forlange. Træning skal vi starte til på søndag, sammen med hans søskende:lol:

 

Vi er mig og min mand, og 2 drenge på 14 og 17 år, vi bor i kastrup, og om sommeren er vi i vores kolonihave på vestamager

 

2 marsvin har vi også, og så har jeg jo min islandske hest:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej

billeder må jeg jo nok have at sønnike til hjælp, sorgen var så stor og ,,nok et kæmpe chok at komme hjem fra ferie, og finde ud af at det bedste var at give hende fred, frem for kemo behandling

 

Det var først da luca dukkede op på facebook, at jeg vidste: ham skulle vi have:klap:, for vi søgte ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...