Hop til indhold

HJÆLP....VORES LABRADOR-HUNDE VIL IKKE SPISE!!!


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

...Og det synes jeg jo er VILDT mærkeligt!!!!

De er 1 år, og har aldrig haft nogle problemer med at ville spise (hvilket labrador jo generelt ikke har!!)

Vi giver dem foder af mærket "Bento kronen" og de får stadig hvalpefoder. Sidst vi købte foder købte vi med lam og ris da forhandleren sagde at det var populært og at deres pels havde godt af det. Dette har de dog ikke ville spise og vi har derfor købt noget af det andet som vi plejede at give dem.

Men det vil de nu heller ikke have!!!

Nu begynder jeg jo at blive nervøs for at der er noget galt.

Vores hunde er meget slanke da vi altid har afmålt maden så de får den rigtige mængde, men nu hvor de ikke vil spise så ender det jo med at de bliver decideret tynde og det er jo ikke godt.

 

Er der nogle der har oplevet dette, eller har nogle anelser om hvad det kunne være????

 

Tak

Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous
...Og det synes jeg jo er VILDT mærkeligt!!!!

De er 1 år, og har aldrig haft nogle problemer med at ville spise (hvilket labrador jo generelt ikke har!!)

Vi giver dem foder af mærket "Bento kronen" og de får stadig hvalpefoder. Sidst vi købte foder købte vi med lam og ris da forhandleren sagde at det var populært og at deres pels havde godt af det. Dette har de dog ikke ville spise og vi har derfor købt noget af det andet som vi plejede at give dem.

Men det vil de nu heller ikke have!!!

Nu begynder jeg jo at blive nervøs for at der er noget galt.

Vores hunde er meget slanke da vi altid har afmålt maden så de får den rigtige mængde, men nu hvor de ikke vil spise så ender det jo med at de bliver decideret tynde og det er jo ikke godt.

 

Er der nogle der har oplevet dette, eller har nogle anelser om hvad det kunne være????

 

Tak

Carina

 

Er det to hanhunde? Hvor lang tid har det stået på at de ikke vil spise??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Anonymous
Er der måske en tæve i løbetid i nærheden?

 

Min den ene han stræjker totalt når der er en tæve i løbetid!

 

Det ville også have været mit bud - derfor spørgsmålet om det var to hanhunde - men pgl. har ikke svaret såh.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...