Hop til indhold

Hjælp jeg har en Hale


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Hvordan får jeg en lille hund til kun at bide i sin hale med måde, ??

Bella løber i en rundkreds efter sin hale så vi er ved at blive rundtosse af at se på hende, selv når hun leger med sin legetøj , eller med mig, får hun øje på halen, jeg er ved at være bange for hun kan blive skør af den hale. OG JA det er rigtig meget opmærksomhed den hale får.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

hmmm ville nok få hende til at lade hver med at jagte den...

 

vores gjorde det også da vi fik ham som 11 måneder gammel, og der sagde vi "nej" og så kiggede han på os og fik en masse ros og en god bid for nu stoppede han jo med at jagte halen... og nu er det MEGET sjællent at han jagter sin hale, og så skal vi bare sig nej og så stopper nej med det samme og selvfølgelig får han stadig ros for at stoppe... :-D håber det er noget der vil hjælpe jer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Camilla sige, så ville jeg også stoppe hale-jagten helt.

 

Lexus gjorde det også et par gange. Vi afledte ham med et gammelt viskestykke, en bamse eller noget andet spændene, han har ikke jagtet sin hale siden ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg prøver både med legetøj, godbider, løfter hende op, lukker hende ud, men :?: den hale glemmer hun ikke ???????????

Går du med "ind" i legen med legetøj, eller får hun legetøjet og så leger hun selv:) Har du prøvet at smide godbidder på græsset når du lukker hende ud ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Ja, man skal gå med i legen, og vise man er glad for legen :)

 

Der skal noget afledning og sjov til :)

 

Godbidder er i min verden lækre ting som kogt kød og indmad, og man skal være sjov og glad :)

 

Får hun fodersøg og anden aktivering?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...