Hop til indhold

Video med Cesar Milan?


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Er der ikke nogle der har et link til en video hvor man kan se hvor modbydelig Cesar er?

 

Go youtube ;)

Har dog ikke lige et link til en hvor han er særlig modbydelig, synes der er meget stor forskel, måske fordi han har udviklet sine metoder over tid eller noget....

 

http://www.youtube.com/watch?v=c_KBs3znjWs

Her står der godt nok at det ikke er hans valg at bruge stød halsbånd, men familiens.. Han er jo en engel.. Stakkels hund og stakkels kat..

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også set flere virkelig slemme, men kan af en eller anden grund ikke finde dem.. Men prøv at se ordentligt på det link jeg har lagt.. Får helt ond i maven af at se den stakkels hund ligge og skrige uden at kunne finde ud af hvad der giver den stød, og gemme hovedet under stolen :evil:

Og til sidst hvor han mener at nu er den rolig, og den bare ligger helt udmattet uden at turde røre sig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også set flere virkelig slemme, men kan af en eller anden grund ikke finde dem.. Men prøv at se ordentligt på det link jeg har lagt.. Får helt ond i maven af at se den stakkels hund ligge og skrige uden at kunne finde ud af hvad der giver den stød, og gemme hovedet under stolen :evil:

Og til sidst hvor han mener at nu er den rolig, og den bare ligger helt udmattet uden at turde røre sig...

 

Det er jo det typiske "Calm and submissive"... Jeg vil bare rigtig gerne have nogle klip hvor det er tydeligt at se at han laver en form for overgreb på hunden. Men jeg kan nemlig heller ikke finde dem. Googler man, finder man diverse Cesar-er-så-gooo'! sider...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo det typiske "Calm and submissive"... Jeg vil bare rigtig gerne have nogle klip hvor det er tydeligt at se at han laver en form for overgreb på hunden. Men jeg kan nemlig heller ikke finde dem. Googler man, finder man diverse Cesar-er-så-gooo'! sider...

 

National Geographic har slettet filmene fra YouTube pga. de har rettigheder til filmene, det er derfor du ikke længere kan finde så mange

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke set så mange af hans programmer. Så et, hvor han hev en stor GD hen over gulvet i boligen:cry: Den var i forvejen hunderæd for at gå på gulvet, der var glat.

 

Så så jeg ikke meget mere..

 

Jeg ser dem heller ikke, jeg kan ikke holde det ud :megaked:

 

Så dem jeg har fundet her, dem har jeg bare zappet igennem for at se om der var noget af hans sædvanlige vold/overgreb, og da jeg så der var det, så kiggede jeg ikke mere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slet aldrig set CM in action :genert: eller jo i dag da jeg søgte efter video klip til Stjernetosse, så jeg ham blive bidt i hånden af en cotton han ville frisere :klap: :klap:

 

Men jeg holder mig generelt langt fra ham bare baseret på jeres/HFs udtalelser om manden :genert: kan slet ikke tåle at se overlast mod hunde :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kashmir

Forleden dag så jeg hvordan han prøvede at få en vild hund tam.

Det var en hund, der havde slået sig ned på en farm. Den boede sammen med hestene og hyrdede dem.

Familien havde intet imod dem. Dog blev det problematisk da den blev ved at være drægtig.

De ville gerne neutralisere den. De kunne ikke komme til at røre den, så det var svært.

Cesar prøvede at komme tæt på den, ved blandt andet at prøve at give den snor på. Den blev bidt over. Eller de blev bidt over, 5 stk.

Han og hans sønner omringede den for at den skulle blive rolig.

Hver gang den satte sig, satte de sig. Det endte med den stak af.

Har nok følt sig trængt rimelig meget op i en krog og jeg tror næppe, den blev mere rolig af det. Noget tid efter kom den tilbage. Den var inde i en stald. Cesar bar den ud. Kan ærlig talt ikke huske om man så hvordan han fik mulighed for det. Han bar den ud i en bil, hvor mobile dyrlæger bedøvede og neutraliserede den.

Herefter blev den lukket inde i et rum for at komme sig.

Efter jeg så dette proram, skal jeg aldrig mere se noget af det han har lavet.

Jeg er klar over at det er milidt i forhold til mange af hans andre prorammer.

Men den her hund var SÅ angst for mennesker. Jeg tror næppe den er mindre angst nu. Sikke et overgreb.

Jeg er klar over at familien intet kunne stille op med alle de hvalpe hele tiden, men måske man kunne have brugt noget mere tid på at skabe tilliden frem for, at det hele skulle gå så hurtigt og bestemt ikke på hundens præmisser.

Jeg er ked af jeg har skrevet så meget og egentlig skulle der ikke have stået så meget, men måtte bare få det ud.

Aldrig mere Cesar Milan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Forleden dag så jeg hvordan han prøvede at få en vild hund tam.

Det var en hund, der havde slået sig ned på en farm. Den boede sammen med hestene og hyrdede dem.

Familien havde intet imod dem. Dog blev det problematisk da den blev ved at være drægtig.

De ville gerne neutralisere den. De kunne ikke komme til at røre den, så det var svært.

Cesar prøvede at komme tæt på den, ved blandt andet at prøve at give den snor på. Den blev bidt over. Eller de blev bidt over, 5 stk.

Han og hans sønner omringede den for at den skulle blive rolig.

Hver gang den satte sig, satte de sig. Det endte med den stak af.

Har nok følt sig trængt rimelig meget op i en krog og jeg tror næppe, den blev mere rolig af det. Noget tid efter kom den tilbage. Den var inde i en stald. Cesar bar den ud. Kan ærlig talt ikke huske om man så hvordan han fik mulighed for det. Han bar den ud i en bil, hvor mobile dyrlæger bedøvede og neutraliserede den.

Herefter blev den lukket inde i et rum for at komme sig.

Efter jeg så dette proram, skal jeg aldrig mere se noget af det han har lavet.

Jeg er klar over at det er milidt i forhold til mange af hans andre prorammer.

Men den her hund var SÅ angst for mennesker. Jeg tror næppe den er mindre angst nu. Sikke et overgreb.

Jeg er klar over at familien intet kunne stille op med alle de hvalpe hele tiden, men måske man kunne have brugt noget mere tid på at skabe tilliden frem for, at det hele skulle gå så hurtigt og bestemt ikke på hundens præmisser.

Jeg er ked af jeg har skrevet så meget og egentlig skulle der ikke have stået så meget, men måtte bare få det ud.

Aldrig mere Cesar Milan...

 

 

det nemmeste havde vel været et bedøvelses gevær? bang du sover...bang du er vågen og ikke flere tæver....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kashmir
det nemmeste havde vel været et bedøvelses gevær? bang du sover...bang du er vågen og ikke flere tæver....

Præcis.

Kunne de lige så godt have gjort og så i det mindste sparet hunden for en masse unødig stress.

Arj, det var bare så synd. Fik det så skidt.

Her var der jo ikke en gang tale om fysisk vold, men den psykiske vold han udøvede var så grotesk :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har hørt så meget dårligt om ham, så jeg måtte lige se de to link med pitbullen og den sorte schæfer (den med boxeren var på spansk :genert:)

 

I begge videoer er han da utrolig heldig at han ikke bliver bidt ? Schæferen snapper flere gange efter hans arm, og tror heller ikke lige at en agressiv pittbull er til at bide skeer med når han vil have den til at overgive sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det værste er i mine øjne to ting:

 

CM har flere gange bevist at han kender til hundes sprog og alligevel vælger han stort set hver eneste gang at overskride deres grænser selvom de tydeligt viser uro, frygt eller angst.

 

Det andet er at han uddaner andre i sine metoder! :skraek:

 

Nå ja, og så en ting til som muligvis kan forklare det hele: I et afsnit sagde han ikke en gang, men hele to at han elsker den kamp mellem ham og hundene!

Jeg troede først jeg havde hørt forkert, men nix, den var god nok.

 

Min opfattelse er, at han bliver høj af at kunne få en hund ned med nakken vha. fysiskke metoder

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også set meget få programmer - det første jeg så, var vist det med GD'en der ikke ville gå ind på en skole, fordi den var bange for det glatte gulv ... og der var vist også en Chi med i det program, som forsvarede sin ejer som en ressource ...

 

Efter at have set det program sad jeg med en grim fornemmelse af, at jeg havde siddet og overværet voldtægt på første parket ... derefter var jeg ikke så vild med at se hundehviskeren mere :-X

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...