Hop til indhold

The Legend of the Seeker


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Nu synes jeg efterhånden at HF er gået helt i vampyrerne, så jeg havde lige lyst til at anbefale en ny fantasy-serie der ikke har vampyrer på rollelisten :mrgreen:

 

The Legend of the Seeker

 

(Evt. nogen der også har set den?)

 

Der er tale om en serie baseret (løst) på Terry Goodkind's "Sword of Truth"- serie der består af 11 bøger. Kæresten er meget begejstret for bøgerne, jeg havde minus kontakt-chancer, da han var igang med at læse dem :damn:

Selv har jeg ikke læst bøgerne, så måske er det også derfor, at jeg synes endnu bedre om serien end ham - vi er dog begge ret hooked :genert:

 

Opbygningen af serien er lidt ala Zena/Hercules, men jeg synes både bedre om hovedpersonerne, og om handlingen.

Specielt er jeg begejstret for den kvindelige hovedrolle - både som karakter og som skuespiller. Hun har betegnelsen "Confessor" - en fantastisk digtet figur i mine øjne! :5up:

 

En trailer, der viser starten af første episode i længere klip (og ja, det er "Zena" i starten af klippet ;-)):

Redigeret af n1nna
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...