Hop til indhold

Hurra


Aslan
 Share

Recommended Posts

neiiiiiiiiiiii vi har fået et ekstra forum, garanteret til alle de historier der ellers bliver væk i om alt og intet :banan::banan::banan:

 

 

Jeg kan godt li vores admin :hjerte:

 

 

 

 

 

Men da jeg jo nok skal fortælle lidt om hunde nu jeg starter en hel tråd.......

 

 

 

 

Kender i det med at man ikke skal jinxe tingende?

 

 

Vi var ved dr dyr, og imens hun rensede aslans ører fortalte jeg hvor god en hund han er blevet.

Om gamle damer og deres reaktion og hans modreaktion, og hvor god han var ved hvalpe, hvordan han var begyndt at lytte til os osv osv...

 

Da vi så skal ud og betale, og jeg famler med kortet, kommer der en hvalp ind, og da den ser aslan spriner den i luften af glæde :lun: Og Aslan stikker lige mulen ind og løfter op for at snuse hvalpen i numsen.

 

bag efter går hvalpen helt amok, og da den så play bower agtigt, går aslan i total lege mode, og hang ud i snoren, jeg prøvede på at forklare aslan at det ikke var NU han skulle lege, hvalpe ejeren kiggede på mig og sagde "så mp jeg vidst hellere gå herover"

 

mange tak, og så kiggede dr dyr på mig og sagde "hvad var det lgie du sagde tidligere?" :mrgreen:

 

 

 

Men jeg elsker vores møg-ører :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...