Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Er det overpower at tage sko på med hæle der er 8 cm, når man i forvejen er 1,79 og kun lige er på vej ud af folkeskolen? Også selvom det kun er imens vi får overrakt vores eksamensbevis? :genert:

 

Eller er det sådan lidt:

 

Hjælp mig, åh overhoved-duller :mrgreen:

 

Kan man gå i dem, må man.. Kan man ikke, skal man eddermame lære det inden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke folk kan gå i højehæle.. Havde dem på da jeg blev konfirmeret.. Men selvom jeg havde øvet mig i flere uger.. Det var squette for kønt :genert:

 

Jeg skal heldigvis kun have dem på i det tidsrum jeg får overrakt mit eksamensbevis, så smider jeg dem igen :lol: Jeg ser garanteret heller ikke super elegant ud, men hvad fanden. Det gør alle de andre tøser jo heller ikke :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der har erfaring med Dior-skin nude?

 

Jeg har fået en prøve på den, og den virker altså ret god... Jeg har brugt mac's mineral foundation, men må altså erkende at den er for mørk til mig - og så kunne det da være rart hvis min foundation kunne købes her i byen...

 

Den er goooo.. Men også noget dyr.. Pt bruger jeg Chanels, og er ritti glad for den, men jeg tror jeg ryger tilbage i Dior bagefter..

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det er ret vigtigt at have en god og dækkende foundation :cool:

 

Nemli'!!!

 

Sorry! Tænkte lige på en anden Dior.. som kun kommer i en KÆMPE bøtte til 650kr..

Diorskin nude koster 350kr yes :mrgreen:

 

Ja ej så dyr var den ikke. Kan ikke lige huske hvad jeg plejer at give for min mac... men undrer mig noget over at jeg har brugt den så længe nu her efter jeg har prøvet diors :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemli'!!!

 

 

 

Ja ej så dyr var den ikke. Kan ikke lige huske hvad jeg plejer at give for min mac... men undrer mig noget over at jeg har brugt den så længe nu her efter jeg har prøvet diors :genert:

 

Man skal virkelig ikke undervurdere deres produkter! Iøvrigt brugte jeg Mataskortet fra dig til at købe min Chanel som jeg ææælsker..

Med en god foundation behøver man ikke rigtig andet.. Så ser man frisk og lækker ud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal virkelig ikke undervurdere deres produkter! Iøvrigt brugte jeg Mataskortet fra dig til at købe min Chanel som jeg ææælsker..

Med en god foundation behøver man ikke rigtig andet.. Så ser man frisk og lækker ud..

 

Jeg forstår simpelthen ikke at jeg brugte mac's så længe... den er egentlig god nok, men helt forkert i farven... Dior's er perfekt - for som du selv siger, så behøver man ikke meget andet end en god foundation

 

Btw så er jeg lige nu ved at tage Nouvelle vague på :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissLuna

Jeg tror jeg er ALT for meget sosu(elev) til at være en dulle... Jeg har kun lak på mine tånegle (må ikke have på fingerne når jeg jobber) jeg har sjællent tid om morgen til at få en masse i hovedet, så ender som regel bare med mascara og måske lidt farve på øjenlågende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg er ALT for meget sosu(elev) til at være en dulle... Jeg har kun lak på mine tånegle (må ikke have på fingerne når jeg jobber) jeg har sjællent tid om morgen til at få en masse i hovedet, så ender som regel bare med mascara og måske lidt farve på øjenlågende...

 

Lidt Dulle har også ret!!

 

Min dullethed er også blevet udviklet med tiden, den har altid været der, men lysten til at lege lidt mere med det er blevet større. Hvilket også ses på min make up samling lige nu (som jo ikke er voldsom i forhold til så mange andres)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår simpelthen ikke at jeg brugte mac's så længe... den er egentlig god nok, men helt forkert i farven... Dior's er perfekt - for som du selv siger, så behøver man ikke meget andet end en god foundation

 

Btw så er jeg lige nu ved at tage Nouvelle vague på :klap:

 

Kan man andet end at elske den farve? Har den på fusser og fingre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissLuna
Lidt Dulle har også ret!!

 

Min dullethed er også blevet udviklet med tiden, den har altid været der, men lysten til at lege lidt mere med det er blevet større. Hvilket også ses på min make up samling lige nu (som jo ikke er voldsom i forhold til så mange andres)...

 

Jeg har også flere dulleting nu end nogensinde før, men det er kun fordi mine unger er blevet så store at jeg af og til er med mine veninder i byen (hvilket er sådan ca 3-4 gange om året) og der vil jeg gerne se lidt godt ud (også den sjælden gang i mellem hvor manden invitere mig ud)

Link til indlæg
Del på andre sites

Love it!!

 

Men kan ikke rigtig få den til at holde... Det er nu problemet med alle mine chanel lakker :hmm:

 

Overlak og underlak er et must til Chanels lakker, men det gør de nu også selv ofte opmærksom på.. Og så flere lag..

Så bliver det altså brandgodt!

 

Jeg har Elf under og over, og så to lag Chanel imellem.. har haft mit på i en uge, og det er kun en enkelt finger der ser lidt skadet ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...