Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men kan jeg godt det med min... :genert: Bag og lår...? De er ret fine!!

 

JEG har et pencil skirt! Jeg synes faktisk det gør noget.. godt! Så længe den stopper på det rette sted på benet. Og så er i noget lidt.. stræk materiale.. og sort.

 

Jeg ville heeelt sikkert prøve det af, hvis jeg var dig ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Og - lige nogle yndlingskjoler :hjerte: alle på bud ^^

 

58kr!!!

image1xl.jpg

 

ASOS | ASOS Ruched Bodycon Dress With Asymmetric Hem at ASOS

 

146kr!!

image1xl.jpg

 

ASOS | ASOS Tailored Ponti Shift Dress at ASOS

 

146 kr også!!

 

image1xl.jpg

 

ASOS | ASOS Waisted Seam Detail Dress at ASOS

 

Billig billig!!

 

Jeg skal jo også have et eller andet at have på til pencil :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

iiih T hvor fandt du den gule neglelak?? :ivrig: har ledt efter en pæn gul en, men har kun kunne finde guld :genert:

 

Det er en limited edition Chanel lak som hører denne sommer sæson til. Du kan være heldig at Matas har fået nogle hjem. Ellers har de deres Depend lakker - billige som skidt. Og de har i hvert fald et par gule :)

De har også Essie lakker - og dér er der et par fabelagtige gule imellem

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en limited edition Chanel lak som hører denne sommer sæson til. Du kan være heldig at Matas har fået nogle hjem. Ellers har de deres Depend lakker - billige som skidt. Og de har i hvert fald et par gule :)

De har også Essie lakker - og dér er der et par fabelagtige gule imellem

 

Nu fandt jeg en til 39 kr og skulle til at bestille, og så siger den at banken afvist min betaling :confused: fatter hat! der er squ da penge på min konto, så prøvede at gå på netbank, men den var død :vedikke: wtf?:genert:

 

Har solgt nogle briller til en pige, hun fik mit kontonummer...men det kan hun ik bruge til noget vel?? :shock:

 

 

Woot. Koster.. 130kr hos Macys.com. Får den sendt til kusinens kæreste.. og så hjem til MIG

 

Meget billigere...eller fin måde at tjene penge på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fandt jeg en til 39 kr og skulle til at bestille, og så siger den at banken afvist min betaling :confused: fatter hat! der er squ da penge på min konto, så prøvede at gå på netbank, men den var død :vedikke: wtf?:genert:

 

Har solgt nogle briller til en pige, hun fik mit kontonummer...men det kan hun ik bruge til noget vel?? :shock:

 

 

 

 

Meget billigere...eller fin måde at tjene penge på :lol:

 

Nej. Hun kan kun sætte penge ind.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Iøvrigt er 50'er og 60'er inspireret tøj MEGET in denne sommer - hvis man interesserer sig for den slags ^^

 

 

og sko? :genert:

 

A'la dem her måske.. købte dem i miss selfridge i London i '95

- elsker mine "morgenfutter" :lun: og håber altid at de vil komme på mode på et eller andet tidspunkt :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...