Hop til indhold

AG-stævne


Freudika
 Share

Recommended Posts

Så har vi været afsted til stævne igen ... det var sært

 

Vi blev endnu engang disket i to ud af to gennemløb - så det var jo som det skulle være ... første gennemløb var noget kaotisk - det havde byttet rundt på nogle klasser - så den klasse vi skulle løbe, var igang da vi kom Men på trods af et misset "hjul" løb Tullen banen supergodt - men det missede hjul betød altså disk'ning ... ævæv ... :mad:

 

Andet gennemløb var en parodi på et løb - Tullen var lissom hunden der besluttede, at nu havde hun lavet nok for denne weekend - og så gik hun - og der var bare ingen kontakt overhovedet ... og så fik hun øje på Henrik tror jeg - og så ville hun egentlig hellere hen til ham ... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :D En god og beslutsom lille dame - men hvor er det sejt du ikke bliver ulykkelig over sådan et resultat, det tænker jeg også er rigtig godt ift. et eventuelt andet stævne..

Jeg kender nogle hundeejere som gik ned over et dårligt udstillingsresultat - og det resulterede egentlig bare i at de næste gang tog afsted med dårlige forventninger og igen fik dårlig placering.. Det tror jeg bestemt også hunden kan mærke..

 

Så i Tulles hovede er hun nok champ :D Og det er da lækkert..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - altså det med udstilling har jeg også hørt ... og helt ærligt - det er skisme da den samme dejlige hund man har med hjem som man havde med da man ankom ...

 

Det svære i AG er ikke at ærgre sig højlydt når hunden løber den forkerte vej - eller når man som handler sender hunden den forkerte vej ... det gælder jo om at bevare gejsten ... det må jeg indrømme var lidt svært at Tullen havde fået nok og bare gik og efterlod mig på banen alene ;D ... så var det så om så med gejsten ... Men jeg er helt sikkert klar på et stævne igen snart ... men måske vi skal træne lidt mere inden da ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis - og nu kender du jo Tullen bedre end sidst, så nu ved du højest sandssynligt hvornår hun begynder at blive træt og hvor mange løb hun gider før hun skrider og lader dig om banen ;)

 

Og så er man da dén erfaring rigere :D Er det ikke noget med at man siger "it can only go up from here?"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja - altså det med udstilling har jeg også hørt ... og helt ærligt - det er skisme da den samme dejlige hund man har med hjem som man havde med da man ankom ...

 

Det svære i AG er ikke at ærgre sig højlydt når hunden løber den forkerte vej - eller når man som handler sender hunden den forkerte vej ... det gælder jo om at bevare gejsten ... det må jeg indrømme var lidt svært at Tullen havde fået nok og bare gik og efterlod mig på banen alene ;D ... så var det så om så med gejsten ... Men jeg er helt sikkert klar på et stævne igen snart ... men måske vi skal træne lidt mere inden da ...

 

Det er da flot klaret :5up:

 

Og Tulle viser måske bare vejen, en start kun :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Bella var jo med der ude i dag ... det var hårdt ... faktisk så ligger hun ned og drikker lige nu ;D ... så er man altså træt når det er nødvendigt at ligge ned og drikke ...

 

Selvom hun lå faktisk inde i buret i rigtig meget af den tid vi var der ... men det var mange indtryk og hundemøder og menneskemøder på den tid hun var der ... så nu er der dømt fred for resten af dagen ... til begge hundene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg tror nu godt hun kan tage to starter på en dag ... men kun een dag i løbet af en weekend ... og ikke lige en heldagstur til Tyskland smidt ind i weekenden også ... Hun var bare mæt - og jeg synes det er superfint at hun siger til, når jeg ikke kan mærke det :)

 

Ja, den kombination har nok været for meget, ja det er meget godt ikke at have en flinke-hund der ikke siger fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...