Hop til indhold

Møffe, der blev forelsket


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Vi skulle jo have været til ringtræning idag - og det kom vi også!

 

Og det gik da rigtig fint, Møffe var så dyyygti', da vi ankom - selvom han selvfølgelig stadig ikke kan stå helt stille, når ringtræneren skal tilse ham og hans stadig forsøger at stjæle pengeposen, fordi han er overbevist om, at det er mad i :lol:

 

Men, vi blev så stillet op og så skulle vi løbe i ring - og rækken af deltagere blev delt over på midten, så de bageste skulle løbe først - og jeg pludselig skulle løbe forrest - hvorfor ender jeg altid forrest, når jeg nu hader det sådan? Og så løb de andre og så var jeg pludselig HELT forrest i køen! - hvis ikke det var for en ung pige, der stod med sin toller og til første ringtræning. Hun så så gerne, at hun lige så en anden demonstrere først - så, igen... Var jeg først :lol:

 

Og dommeren havde jo givet en godbid til Møffe, da han kom forbi første gang, inden det gik rigtig igang - fordi han for en gang skyld ikke var ved at vælte ham, da han skulle sige hej - kun meget tæt på :stupid: Og det ku' Møffe jo huske, så han var sqi svær at få kontakt med, mor kunne bare renne og hoppe med hendes godbidder, kunne hun, ja hun ku' så! :fornaermet: Men det lykkedes da :mrgreen: Og så skulle vi over bag den anden kø (der er to trænere på). Og så var det tolleren tur. Og da de var færdige og kom om bag Møffe, så havde jeg altså ikke meget mere kontakt med Møffe for denne træningsgang! Han var FULDSTÆNDIG umulig, hun skulle bare hilses på, skulle hun, ja hun sku' så - altså tolleren, ikke pigen! Så stod med en hund, der hele tiden havde en 90graders bøjning på sin krop eller var på vej til at trække hen til den anden hund... Han opgav dog evred og for en tid kunne vi rent faktisk ringtræne nogenlunde :klap:

 

Men så gik det over Møffe igen.. Nu var det altså nok - den der toller SKULLE hilses på! Så han kunne stå ganske få sekunder kun, hvorefter han smækkede røven i sædet og lod sine forben glide ned, igen i den er 90graders bøjning - og strakte hals.. Og møvede sig rigtig lusket-agtigt frem, så man ikke kunne andet end grine af ham :lol: Kalde på ham og op og stå igen - oooog om igen! Og sådan foregik resten af træningen sådan nogenlunde :lol:

 

Tror vidst ikke, at jeg vil kalde det ringtræning... Snarere dæktræning :lol: Skøre vuf! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...