Hop til indhold

Zacko havde en fest igår


Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

Igår var vi inde hos min mor og få livret(gratis mad:slem:) og Zacko var med og ja det er altid en fest for ham :blink: så vanker der nemlig leverpostej mad har min mor under mistanke for at hvis hun ikke har brød og leverpostej så bliver der købt ind til Zackos besøg :lun:

 

Nå men altså han er altså bare så rar at have med, tuller bare rundt og bliver nusset og hygger om os :blink:

 

Til jul havde Zacko købt en lille for sjov gave til min mor og til svigermekanik sådan som tak for de gange han bliver dogsittet, pakken bestod af 1 stk tæppe til at ligge på 1stk tygge guffer 1 pk hundekiks 1 rl køkkenrulle til at tøre mund med 1 æske chokolade til menneskene så de var klar til en hygge aften med hund :mrgreen:

 

Nå men de her kiks har min mor så stående i skabet som hun kan nå når hun sidder og ser tv ( ved ikke om det er godt eller skidt :hmm:) nå men Zacko synes det er super for han går jo så hen til min mor og dutter hende og vupti så bliver pakken med kiks taget ud af skabet og han kigger så på hun liner op på en skamel og når der så ligger dem han skal have så guffer han :lol:

 

Så er der ro lidt indtil Zacko synes at nu er det nok kaffetid altså = med leverpostejmad, nå men så går de 2 (min mor og Zacko) i køkkenet og smøre mad :klap:

 

Og ja til sidst så er han bare så sød det der tæppe skal han jo så have foldet ud og der ligger han så og sover, altså når han ikke lige spiser :engel:

 

Så Zacko havde en fest igår :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Laika ligger her ved min side og er rigtig godt gammeldags misundelig

Laika har ingen farmor/mormor hun kan besøge og blive forkælet hos, så må hun godt komme og besøge din søde mor

ja skulle bare spørge fra hende om hun ikke godt må, for sådant en mor ville Laika elske på godt og undt :hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Laika ligger her ved min side og er rigtig godt gammeldags misundelig

Laika har ingen farmor/mormor hun kan besøge og blive forkælet hos, så må hun godt komme og besøge din søde mor

ja skulle bare spørge fra hende om hun ikke godt må, for sådant en mor ville Laika elske på godt og undt :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er helt sikker på at min mor også ville smøre leverpostej mad til Laika tror ikke hun ville kunne lade være, og kiks og det hele :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Igår var vi til livret igen :banan: og nu er jeg 100% sikker på at min mor indkøber leverpostej kun til Zacko,:lun: for som næsten altid så jeg hende tage hul på en helt ny, og hun sagde at hun havde købt fransk leverpostej ( er sikker på at det var fordi det lige var sådan en lille en)

 

Nå men altså Zacko fik jo hans mad, og blev kælet og fik kiks fordi han jo ikke bare skulle kigge på at vi fik kaffe, (der havde han jo slugt leverpostej maden) men så går de jo bare i skabet og finder kiks :mrgreen:

 

Og nå jo så har han jo også et sokkedyr derinde, men den kunne han ikke finde igår, min mor havde smidt den ud :shock: og ja ja han ville nok klare sig uden, men nej nej det skal vovsen da ikke så nu er hun begyndt at tage sokker fra når de går i stykker og vaske dem, og så bliver de gemt, så Zacko kan få et nyt sokkedyr, så det fik han så igår :hjerte:

 

Ja jeg forstår godt at Zacko synes det er en fest at besøge "Mormor " :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget siger mig at Zarcko har været rigtig god til at lære din mor alle de nødvendige tricks, for at blive et godt hunde-menneske :lun:

De lyder som to der nyder hinanden :-D

Ja han har helt styr på det :slem: men altså min mor er nu nok bare sådan når det drejer sig om dyr (hvor mon jeg har det fra :hmm:) og ja de hygger sig, hun har ham nogle gange når vi bare skal noget i nogle timer, og jeg tror hun rigtig hygger sig med hans selskab, så hun ikke sidder alene, og mon ikke de går og små snakker det tror jeg :mrgreen:

 

Så Zacko ville elske hvis han kunne være der når vi skal noget i flere dage, men min mor kan ikke gå med ham :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han har helt styr på det :slem: men altså min mor er nu nok bare sådan når det drejer sig om dyr (hvor mon jeg har det fra :hmm:) og ja de hygger sig, hun har ham nogle gange når vi bare skal noget i nogle timer, og jeg tror hun rigtig hygger sig med hans selskab, så hun ikke sidder alene, og mon ikke de går og små snakker det tror jeg :mrgreen:

 

Så Zacko ville elske hvis han kunne være der når vi skal noget i flere dage, men min mor kan ikke gå med ham :genert:

Hvor lyder det super skønt, med din mor og Zarcko :-D

 

Det kunne min mor til sidst heller ikke, men hun nød alligevel at passe Buster. De sad og så Horton Sagaen sammen, fortalte hun gerne når jeg kom hjem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh jamen så hyggede de sig jo også, jeg tror virkeligt at de hygger sig med vovse besøg, og bare sidde og kigge tv eller nowet med vovse liggende og så lige dele en mad eller noget med hunden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...