Hop til indhold

Endnu et praleindlæg af Mille.


Gæst mille07
 Share

Recommended Posts

Gæst mille07

Ja.. Jeg ved jo, at Mille er den mest fantastiske hund i verden, jeg vil bare lige sikre mig, at I også ved det. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Som nogle nok kan huske, så lavede jeg for noget tid siden et indlæg om træning uden snor og hvordan jeg skulle gribe det an bedst.

 

Det viste sig, at der lige på den anden side af vores skole herude, ligger en del fodboldbaner. Faktisk en bane omkranset af andre baner eller marker, så der er et godt stykke ud til vejen hele vejen rundt. (Men hvad ved jeg om det, når jeg er tilflytter og fodbold ikke lige har min store interesse).

 

Så i dag besluttede manden og jeg, at vi ville gå derom på den inderste bane og forsøge os med Mille uden snor.

 

Så Mille, godbidder, bold og baby i barnevognen om på banen og Mille var bare SÅ DYGTIG. :hjerte:

 

Hun kom hver gang hun blev kaldt på. Vi kastede bold og afgav sit- og dækordrer og hun lystrede bare os begge til ug.

 

Så ville manden prøve, at se om han kunne få hende til at blive og gå fra hende og så kalde på hende. Det har hun aldrig prøvet før, men efter 2-3 forsøg havde hun forstået pointen og så lykkedes det også.

 

Iøvrigt har hun også taget vores datters ankomst i familien rigtig flot. Hun synes, hun er enormt spændende, og virker ikke jaloux. :-D

 

Så har jeg ikke ret? Er Mille ikke bare en superhund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...