Hop til indhold

weekend på landet


potil
 Share

Recommended Posts

Så er vi kommet hjem fra den skønneste weekend i Canada :mrgreen:

 

igår brugte Flipsen det meste af dagen med at stå på hovedet i sne-resterne og fange mus! :klap:

- tror han havde sit livs største aha-oplevelse: "jeg er jo født til det her job!! :banan:"

Han ville ikke ind og ha' aftensmad - også er det altså vildt, han kan jo spise når som helst, hvor som helst og hvad som helst :blink:

Det endte med at jeg måtte gå ud og sætte snor på ham og nærmest trække ham ind :stupid::mrgreen:

og da han endelig var kommet ind og havde fået noget i skrutten, gik han helt omkuld :lun::lun::lun:

 

I dag gentog han succesen, men sneen var lidt tungere og vådere end igår, så det var ikke det store hit, så han endte med at stikke af og tage sin egen lille tur i terrænet, da han kom hjem smed jeg ham i bad - og det passede absolut ikke den lille herre, han blev så prinsefornærmet at næsten ignorerede mig :stupid:

 

Nå, men nu er vi hjemme ved os selv igen - og Flipsen bobler ovenpå en skøn weekend med en masse musejagter :lun::lun::lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker prins flipsen historier :klap::klap::klap:

 

 

Tak :hjerte:

Vi har jo "arvet" nogle af Brios ting, det gør for ondt på ejerne at have dem stående, så der er blandt andet et superlækkert bur, sådan lidt telt-agtigt og det første Flipsen gjorde da han så og fik snuset det, var at lette ben op af det :stupid::mrgreen:

Flipsen og Brio havde jo den ondeste "lette ben-duel" kørende, så da der var noget der lugtede af Brio - vupti! :mrgreen::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo.. sådan opfører han sig ihvertfald.. desværre er det ikke så eksotisk som det lyder, den vej mine forældre bor på hedder Canada - og ja, det er fordi det er så langt ude på landet at vejen hedder det :mrgreen::blink:

 

Oooh, ok! Det er faktisk ikke så usædvanligt. Jeg bor selv i nærheden af Sibirien :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oooh, ok! Det er faktisk ikke så usædvanligt. Jeg bor selv i nærheden af Sibirien :lol:

 

 

haha.. ja Helvede ligger på Als ikke? :mrgreen:

Der er også Lille Norge heroppe et sted :mrgreen:

 

De historier der er om folkene der bor, og har boet, på Canada er næsten lige så gode som jørn Riels skrøner :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det ligger ved Brovst... hvorfor? :genert:

 

Synes bare der var noget der hed Canada, sådan rimelig nyt, i Hjallerup. Har familie deroppe, så hvis du også havde det, skulle vi da ses når jeg engang kom derop.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes bare der var noget der hed Canada, sådan rimelig nyt, i Hjallerup. Har familie deroppe, så hvis du også havde det, skulle vi da ses når jeg engang kom derop.

 

 

Det kunne vi sagtens finde ud af, der er jo mange smukke steder heroppe hvor man kunne mødes.. og mon ikke jeg kunne finde mig noget kørsel hvis det var :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...