Linda Skrevet Marts 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 30, 2010 Hej Jeg savner månedens udfordring, ved ikk hvad stemningen er omkring dette men er det noget vi kan få op at køre igen Jeg kan godt prøve hvis det er at sørge for månedens udfordring medmindre der er andre der vil ta den ved ike lige helt hvordan og hvorledes man skal gøre det hvis det er og det at trådene har været sticky ved jeg ikke lige hva menes med det hehe Synes bare det kunne være sjovt med nogle tricks man kunne være fælles om og kome med gode ideer til at aktivere vores hunde på en sjov måde... Håber der stemning for det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Du starter - så skal jeg nok tage næste måned! Kom med en udfordring :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Du starter - så skal jeg nok tage næste måned! Kom med en udfordring :klap: Weeeee :klap::banan: går lige i tænkeboks et par minutter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 jaa så vil Lumi og jeg også gerne prøve at lege med :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Weeeee :klap::banan: går lige i tænkeboks et par minutter Når du har fundte på noget, så viser du mig lige i morgen hvordan det skal gøres ikk'? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Når du har fundte på noget, så viser du mig lige i morgen hvordan det skal gøres ikk'? Hihi jow da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Marts 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Hihi jow da :5up: :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2010 Så har jeg prøvet at lave en tråd :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Du starter - så skal jeg nok tage næste måned! Kom med en udfordring :klap: Trine er du frisk på at finde på en udfordring :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts