Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chaddin
Nu er det lææææænge siden jeg har været herinde! hele 2 dage!:oops:.:mrgreen:

 

Nårr lidt besvarelser:lol::

 

 

 

Jo jahh! Min yndlings butik (bor tæt på den OG det er en net butik:-D)

Lusk lidt rundt i de forskellige links den er ret "dyb" den hjemmeside..

Fatima

 

 

 

:fornaermet:

 

 

 

Har det hele også Msn:mrgreen: (hvad har man ellers en bærbar med webcam til?:vedikke:)

 

 

 

Klart begge! (Men mest til Zero)

 

 

 

Jah...fik det og spillede det men det døde ud..vil hellere spille spil på faceboook :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Jah den er rigtig sød:hjerte: Var inde og se den i Imperial:cool: 3D self:mrgreen:

 

Hva sidder i og laver?:-D

Jeg laver bare lidt Cupcake med frosting:engel:.:mrgreen:

 

TAK :kys:

Sidder og kan ikke sove selvom der er skoledag i morgen :oops: Det er bare en af de aftener hvor jeg overhovedet ikke er træt :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Nøj nu sidder man så her og spiser nogle chokolade kugler med nødder i, man fik af sin mor :-) ..og så gemte der sig kræftedme (undskyld sproget :oops:) en ond chokolade kugle med et eller andet rom agtigt meget stærk av-på-tungen halløj :evil:

 

..nu har jeg kvalme :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst majajosefine

Vi er næsten lige kommet hjem fra hvalpetræning. :banan:

Nøøøj, hvor var det sjovt at se så mange forskellige hvalpe.

Men Egon var ikke så god til at sidde stille, når de andre hvalpe fik opmærksomhed :lol:

Vi lærte faktisk end masse, og noget mega godt vejr til det også, så det var jo super :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det lææææænge siden jeg har været herinde! hele 2 dage!:oops:.:mrgreen:

 

Nårr lidt besvarelser:lol::

 

 

 

Jo jahh! Min yndlings butik (bor tæt på den OG det er en net butik:-D)

Lusk lidt rundt i de forskellige links den er ret "dyb" den hjemmeside..

Fatima

 

 

 

:fornaermet:

 

 

 

Har det hele også Msn:mrgreen: (hvad har man ellers en bærbar med webcam til?:vedikke:)

 

 

 

Klart begge! (Men mest til Zero)

 

 

 

Jah...fik det og spillede det men det døde ud..vil hellere spille spil på faceboook :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Jah den er rigtig sød:hjerte: Var inde og se den i Imperial:cool: 3D self:mrgreen:

 

Hva sidder i og laver?:-D

Jeg laver bare lidt Cupcake med frosting:engel:.:mrgreen:

 

 

Vi vil også have dig med :blink:

 

 

Du må gerne ansøge mig på facen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj nu sidder man så her og spiser nogle chokolade kugler med nødder i, man fik af sin mor :-) ..og så gemte der sig kræftedme (undskyld sproget :oops:) en ond chokolade kugle med et eller andet rom agtigt meget stærk av-på-tungen halløj :evil:

 

..nu har jeg kvalme :megaked:

 

:ae:

 

Det var da ulækkert! Keder det ALT for godt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er næsten lige kommet hjem fra hvalpetræning. :banan:

Nøøøj, hvor var det sjovt at se så mange forskellige hvalpe.

Men Egon var ikke så god til at sidde stille, når de andre hvalpe fik opmærksomhed :lol:

Vi lærte faktisk end masse, og noget mega godt vejr til det også, så det var jo super :5up:

 

Hvor fiint :mrgreen:

 

Hvalpetræning er bare det bedste! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agility! Det er bare det bedste! :klap::mrgreen:

 

:klap:

 

Jeg havde den bedste fysik/kemi time ever! Vi sad og drak te hele timen :mrgreen: Og det var endda Earl Grey :mums:

 

Ej hvor hyggeligt! Det lyder lidt som min klasse. Vi har en lille tebar i hjørnet :mrgreen: Egen el-kedel, tekande, tefiltre og lidt forskellig te. Nu er min klasse så også ret unormal, på den dér helt vild hyggelige måde. De andre klasser spiller seje i frikvartererne. Vi spiller Ludo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:

 

 

 

Ej hvor hyggeligt! Det lyder lidt som min klasse. Vi har en lille tebar i hjørnet :mrgreen: Egen el-kedel, tekande, tefiltre og lidt forskellig te. Nu er min klasse så også ret unormal, på den dér helt vild hyggelige måde. De andre klasser spiller seje i frikvartererne. Vi spiller Ludo :mrgreen:

 

:klap: Hvor godt! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
:klap:

 

 

 

Ej hvor hyggeligt! Det lyder lidt som min klasse. Vi har en lille tebar i hjørnet :mrgreen: Egen el-kedel, tekande, tefiltre og lidt forskellig te. Nu er min klasse så også ret unormal, på den dér helt vild hyggelige måde. De andre klasser spiller seje i frikvartererne. Vi spiller Ludo :mrgreen:

 

Haha hygge :-D Vi havde også en periode hvor vi spillede kort, men drengene er sq begyndt at blive "lidt for gamle til sådan noget fjolleri" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha hygge :-D Vi havde også en periode hvor vi spillede kort, men drengene er sq begyndt at blive "lidt for gamle til sådan noget fjolleri" :lol:

 

Hvor ærgeligt :-D Min klasse er meget... "Barlig" hvis det er det man vil kalde det :mrgreen: Jeg synes jo i virkeligheden at det er os, og ikke de andre, der er de modne. Ja, nemlig, æv bæv sure tæer i saftevand

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hvor ærgeligt :-D Min klasse er meget... "Barlig" hvis det er det man vil kalde det :mrgreen:Jeg synes jo i virkeligheden at det er os, og ikke de andre, der er de modne. Ja, nemlig, æv bæv sure tæer i saftevand

 

Tjah når man ser på små 5 klasse piger der løber rundt i høje hæle og drenge på 12 der ryger, så føler man sig sq lidt mere moden haha :lol: Pigerne fra min klasse er praktisk talt de eneste der er "anderledes" end flokken.. Om det så er os der er umodne eller modne vil jeg så ikke bedømme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...