Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

I følge drengene er vi i hvert fald en flok pattebørn der elsker Disney :hmm::stupid:

Men er nu meget tilfreds med ikk at være en sminkedulle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tjah når man ser på små 5 klasse piger der løber rundt i høje hæle og drenge på 12 der ryger, så føler man sig sq lidt mere moden haha :lol: Pigerne fra min klasse er praktisk talt de eneste der er "anderledes" end flokken.. Om det så er os der er umodne eller modne vil jeg så ikke bedømme :mrgreen:

 

Præcis.

 

I følge drengene er vi i hvert fald en flok pattebørn der elsker Disney :hmm::stupid:

Men er nu meget tilfreds med ikk at være en sminkedulle :mrgreen:

 

Det samme her :mrgreen: Det er nu sjovt, der er faktisk ikke rigtig nogen "sminkedukker" i min klasse

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah når man ser på små 5 klasse piger der løber rundt i høje hæle og drenge på 12 der ryger, så føler man sig sq lidt mere moden haha :lol: Pigerne fra min klasse er praktisk talt de eneste der er "anderledes" end flokken.. Om det så er os der er umodne eller modne vil jeg så ikke bedømme :mrgreen:

 

:lol:

 

Ja så føler man sig altså rimelig moden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Præcis.

 

 

 

Det samme her :mrgreen:Det er nu sjovt, der er faktisk ikke rigtig nogen "sminkedukker" i min klasse

 

Heldigvis har vi kun en :mrgreen: Hov, nu skal jeg sq passe på med hvad jeg siger på nettet :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...