Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Går i skole?:genert:

 

Der er "kun" et spor, altså 1 af hver klasse:blink:

 

 

Ja, men synes tit at der ikke er nogle der inde:???:

 

---

 

Er der nogle her der rider?

 

og er der nogle der bor i danmark....ups nej jeg mente Sjælland?...:drille:

 

:drille: Nå.

 

Jeg bor i kolde Jylland! Og jeg rider ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chaddin
Går i skole?:genert:

 

Der er "kun" et spor, altså 1 af hver klasse:blink:

 

 

Ja, men synes tit at der ikke er nogle der inde:???:

 

---

 

Er der nogle her der rider?

 

og er der nogle der bor i danmark....ups nej jeg mente Sjælland?...:drille:

 

Mig mig miiiiiig! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gæst Chaddin
Ah. Aha. Aha.

 

Jeg er stadig helt blank :mrgreen:

 

Nå, pyt. Jeg så en super god fransk film i går, den hedder Science of Sleep og er bare: :hjerte:

 

Den skal da ses så! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Haha ja tror næsten hele verdens befolkning har det problem :hmm:.

Ihh ved ikk hvor mange gange jeg har skrevet det til dig men din vapse er såååå sød! - ihhh sådan en vil jeg også ha :-D

 

Årh mange tak! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om i har skrevet det tidligere:

Men hvad med at vi skal præsentere os selv og vores bedsteven :genert:.

(Lidt svært for mig da den endnu ikke er født - men han kommer snart gør han så) :lol:

 

Men jeg hedder Daniella og er tyve år og bor i Måløv sammen med min kæreste som jeg snart har været sammen med i to år :mrgreen:.

Vi bor i en lejlighed i stueetage med terasse og udgang til græsplæne (og sø 4 meter fra terassen - det skal nok blive sjovt)

Jeg arbejder til dagligt på Statoil i Virum som sælger. og er igang med en brevuddannelse som indretningsarkitekt :lol: - Min drøm er at blive selvstændig og få min egen lille forretning med alle mulige nips og hygge til hjemmet.

Jeg er uddannet teknisk designer og ja.

 

Jeg skal ha en Samojedhvalp her i midten af August ca. en lille han hund :oops:. Vi har allerede planlagt navn som er Deluxe :D !

Jeg er gået lidt amok med at shoppe alt muligt mærkeligt ind til ham såsom diverse legetøj, hvalpegård, børster osv ;-).

Ehm vi har valgt en samojed da vi gerne vil have en hund vi kan bruge til motion og gode lange gåture :lol: - jeg har også en ide om at hygge lidt sammen med ham på agilitybanen nogle gange. - og self skal vi også starte hvalpetræning til at starte med :D .

Ehm tror ikke der er mere :klap:

JERES TUR :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Ved ikke om i har skrevet det tidligere:

Men hvad med at vi skal præsentere os selv og vores bedsteven :genert:.

(Lidt svært for mig da den endnu ikke er født - men han kommer snart gør han så) :lol:

 

Men jeg hedder Daniella og er tyve år og bor i Måløv sammen med min kæreste som jeg snart har været sammen med i to år :mrgreen:.

Vi bor i en lejlighed i stueetage med terasse og udgang til græsplæne (og sø 4 meter fra terassen - det skal nok blive sjovt)

Jeg arbejder til dagligt på Statoil i Virum som sælger. og er igang med en brevuddannelse som indretningsarkitekt :lol: - Min drøm er at blive selvstændig og få min egen lille forretning med alle mulige nips og hygge til hjemmet.

Jeg er uddannet teknisk designer og ja.

 

Jeg skal ha en Samojedhvalp her i midten af August ca. en lille han hund :oops:. Vi har allerede planlagt navn som er Deluxe :D !

Jeg er gået lidt amok med at shoppe alt muligt mærkeligt ind til ham såsom diverse legetøj, hvalpegård, børster osv ;-).

Ehm vi har valgt en samojed da vi gerne vil have en hund vi kan bruge til motion og gode lange gåture :lol: - jeg har også en ide om at hygge lidt sammen med ham på agilitybanen nogle gange. - og self skal vi også starte hvalpetræning til at starte med :D .

Ehm tror ikke der er mere :klap:

JERES TUR :shock:

 

Jamen hej med dig :blink: Jeg er 14 år hedder Kathrin og er hunde- og computernørd :genert: Ehm.. går i folkeskole xD Bor i ramløse.. Tjah der er ikke så meget mere at sige der :mrgreen:

 

Darwin er min lille Eurasier basse som er født den 26 januar og han er bare den dejligste fims i verden :lun:

 

Og så hader jeg tudefilm :evil: (det siger jeg kun fordi jeg lige har set Remember Me og der fik jeg en ordentlig tudetur i slutningen :oops:)

 

Det var det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...