Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Og jeg hedder Adele, er 15 år og går pt. i niende klasse. Efter sommerferien hedder det gymnasiet.

Jeg kan godt lide hunde, fotografering og at tegne :-D

 

Og min hund hedder Sherlock og er helt vildt dejlig! Han er en collie på ca. 2 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Breton-Jet

Jeg hedder Ida bor i Hvalsø, jeg går på osted-friskole i 8kl, er 14 år.

Bruger min (korte) fritid på Foto og hunde hunde (også mikset)

Har 2 hunde, Pippi som er border collie/flat cottet retriver er blevet 7år i år og Izzy er en Breton på 10måneder :hjerte:

 

 

Hmm mere?:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Er der nogle af jer der har set Remember Me? Og er den god? (Og jeg mener filmen generelt, ikke hovedpersonen :blink:)

 

Forfærdelig tude film!!!:megaked:

Især når ens store idol DØR!:megaked: :megaked: :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om i har skrevet det tidligere:

Men hvad med at vi skal præsentere os selv og vores bedsteven :genert:.

(Lidt svært for mig da den endnu ikke er født - men han kommer snart gør han så) :lol:

 

Men jeg hedder Daniella og er tyve år og bor i Måløv sammen med min kæreste som jeg snart har været sammen med i to år :mrgreen:.

Vi bor i en lejlighed i stueetage med terasse og udgang til græsplæne (og sø 4 meter fra terassen - det skal nok blive sjovt)

Jeg arbejder til dagligt på Statoil i Virum som sælger. og er igang med en brevuddannelse som indretningsarkitekt :lol: - Min drøm er at blive selvstændig og få min egen lille forretning med alle mulige nips og hygge til hjemmet.

Jeg er uddannet teknisk designer og ja.

 

Jeg skal ha en Samojedhvalp her i midten af August ca. en lille han hund :oops:. Vi har allerede planlagt navn som er Deluxe :D !

Jeg er gået lidt amok med at shoppe alt muligt mærkeligt ind til ham såsom diverse legetøj, hvalpegård, børster osv ;-).

Ehm vi har valgt en samojed da vi gerne vil have en hund vi kan bruge til motion og gode lange gåture :lol: - jeg har også en ide om at hygge lidt sammen med ham på agilitybanen nogle gange. - og self skal vi også starte hvalpetræning til at starte med :D .

Ehm tror ikke der er mere :klap:

JERES TUR :shock:

 

 

Jeg hedder Lise, er 15 år og mega høj! 158,5 :banan: Er vokset! :banan:

Det skulle lige med :genert:

 

Jeg bor på Fyn ude på landet :mrgreen:

 

Uh Uh! Jeg går i ottende! Tog et år ekstra i børnehaven, så burde have gået i niende :engel::mrgreen:

 

 

Min lille hundetøs hedder Ronja! :hjerte: Hun er 2½ år ung :mrgreen:

Jeg går til agility med hende lige for tiden, men har også gået til en del andet træning med hende.

Og så er hun forresten en dansk/svensk gårdhund :hjerte:

 

Mine tre yndlings interesser er: hund, hund og slappe af! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha uha hvornår skal du op?

Og er du ikke nervøs :eek:

HELD OG LYKKE!

 

Prøven starter klokken 12. Kommer dog allerede klokken 11, da min lærer har stillet sig til rådighed, så vi lige kan få styr på de sidste ting.

 

Er egentlig ikke nervøs. Prøven er elektronisk, og vi har haft tests før :-D Og der fik jeg henholdsvis 10 og 12, så jeg bekymrer mig egentlig ikke så frygteligt meget :engel:

 

Og tak!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

:-D

Prøven starter klokken 12. Kommer dog allerede klokken 11, da min lærer har stillet sig til rådighed, så vi lige kan få styr på de sidste ting.

 

Er egentlig ikke nervøs. Prøven er elektronisk, og vi har haft tests før :-D Og der fik jeg henholdsvis 10 og 12, så jeg bekymrer mig egentlig ikke så frygteligt meget :engel:

 

Og tak!

Hvor er du sej! :mrgreen:

Jamen så skal du jo nok klare den imorgen :-D:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøven starter klokken 12. Kommer dog allerede klokken 11, da min lærer har stillet sig til rådighed, så vi lige kan få styr på de sidste ting.

 

Er egentlig ikke nervøs. Prøven er elektronisk, og vi har haft tests før :-D Og der fik jeg henholdsvis 10 og 12, så jeg bekymrer mig egentlig ikke så frygteligt meget :engel:

 

Og tak!

 

De der computertest er vildt gode! :mrgreen:

 

Held og lykke ! Håber du får en :5up:

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Tråden er gået død :fornaermet:

 

Men jeg er også under 20 :blink:

 

Nærmere.. Jeg hedder Karina, og er i skrivende stund 16.. Jeg går på gymnasiet i 1g.. Jeg bruger min tid på dyr og dyr og dyr :oops: Har et marsvine opdræt som tager en hel del af min tid :slem: Også har jeg en stor forkærlighed for at tage billeder :genert:

 

Jeg/vi har en gravhunde/terrie ting på 9år.. Han var godt nok ikke det mest planlagte men syntes da alligevel vi har fået en skøn lille hund ud af det :rolleyes:

 

På mandag henter vi vores hund nr 2, en lille Cavalier tæve der skal hedde Tilde.. Hun er tricolour og noget så bedårende!.. Hun begynder til hvalpemotivation i august :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tråden er gået død :fornaermet:

 

Men jeg er også under 20 :blink:

 

Nærmere.. Jeg hedder Karina, og er i skrivende stund 16.. Jeg går på gymnasiet i 1g.. Jeg bruger min tid på dyr og dyr og dyr :oops: Har et marsvine opdræt som tager en hel del af min tid :slem: Også har jeg en stor forkærlighed for at tage billeder :genert:

 

Jeg/vi har en gravhunde/terrie ting på 9år.. Han var godt nok ikke det mest planlagte men syntes da alligevel vi har fået en skøn lille hund ud af det :rolleyes:

 

På mandag henter vi vores hund nr 2, en lille Cavalier tæve der skal hedde Tilde.. Hun er tricolour og noget så bedårende!.. Hun begynder til hvalpemotivation i august :rolleyes:

 

Velkommen i vores super seje tråd! :blink::klap:

 

Ja, den er gået lidt død :???:, eller meget død! :shock: Men så skal den da bare genoplives :blink:

 

Lyder dejligt med Tilde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...