Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin
Jeg synes det er mega godt, og god grafik :5up:

Synes bare at simmerne skal sove i en evighed.

 

én ting må jeg give det: Det er fedt at man kan lave striber i håret osv :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst majajosefine
én ting må jeg give det: Det er fedt at man kan lave striber i håret osv :klap:

 

Haha, ja det er fedt :5up:

Lige da det udkom købte jeg Sims 3, men jeg synes det var mega dårligt der, og man kunne ikke så meget nyt. Så solgte jeg det. Her for en måned siden, fortrød jeg og købte det igen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Haha, ja det er fedt :5up:

Lige da det udkom købte jeg Sims 3, men jeg synes det var mega dårligt der, og man kunne ikke så meget nyt. Så solgte jeg det. Her for en måned siden, fortrød jeg og købte det igen :oops:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst majajosefine
Spændende lille tråd alligevel :blink:

 

Jeg spiller også sims 3 :banan: Det er helt vildt godt synes jeg. Især hvis man har udvidelsespakken :5up:

 

Ja, synes det er sejt at de kan tage ud at rejse og løse opgaver :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en knap til at slå det fra, men den knap virker ikke. De har ikke lavet en patch endnu, så jeg gider ikke spille det :vedikke:

I den her tråd står der ellers, at de har udgivet en patch: Min familie er forsvundet! - Sims.dk Forum :vedikke:

 

Jeg jublede den første gang de lavede en update, for jeg var en af dem der havde problemer med spolefunktionen. Hastighed 3-4 gik ligeså langsomt som hastighed 1, så det var nogle meeeeeget lange nætter :genert:

 

Nu har jeg ingen problemer længere :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

I den her tråd står der ellers, at de har udgivet en patch: Min familie er forsvundet! - Sims.dk Forum :vedikke:

 

Jeg jublede den første gang de lavede en update, for jeg var en af dem der havde problemer med spolefunktionen. Hastighed 3-4 gik ligeså langsomt som hastighed 1, så det var nogle meeeeeget lange nætter :genert:

 

Nu har jeg ingen problemer længere :banan:

 

Uh! Det er noget nyt! Jeg har tidligere siddet med det der Pescado's hack. Brugte en hel dag på at få det installeret og det virkede! Men efter lidt tid sagde den at det var udløbet og at jeg skulle hente det igen. Og det gad jeg altså ikke.

 

Men tak for at gøre mig opmærksom på det! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh! Det er noget nyt! Jeg har tidligere siddet med det der Pescado's hack. Brugte en hel dag på at få det installeret og det virkede! Men efter lidt tid sagde den at det var udløbet og at jeg skulle hente det igen. Og det gad jeg altså ikke.

 

Men tak for at gøre mig opmærksom på det! :banan:

Og nu kan jeg se at den eftersigende skulle være udgivet for længe siden, den patch :shock: Nu er jeg forvirret

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...