Hop til indhold

For de unge (20-)


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 877
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det kan også være det er hvis hundene ikke kan lide hinanden de tænker?:hmm: Tror ikke Tilde bliver et problem.. hun skal bare have halvdelen af min hovedepude:lun:

 

Det kan også være :hmm:

 

Men så tror jeg at det i det hele taget er et problem at bo så tæt på hinanden, og så unge håndtere hundene :vedikke:

 

Det er nemlig noget af det jeg er mest betænkelig ved. Det ikke alle hunde Ronja kan lide, og hvis det er sådan en dum unge der er i den anden ende af snoren på den anden, tror jeg nemt det kunne gå galt :vedikke: Hvad gør man så resten af ugen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan også være :hmm:

 

Men så tror jeg at det i det hele taget er et problem at bo så tæt på hinanden, og så unge håndtere hundene :vedikke:

 

Det er nemlig noget af det jeg er mest betænkelig ved. Det ikke alle hunde Ronja kan lide, og hvis det er sådan en dum unge der er i den anden ende af snoren på den anden, tror jeg nemt det kunne gå galt :vedikke: Hvad gør man så resten af ugen :vedikke:

 

Bliver sat i en anden gruppe? :genert:

 

Jeg kan blive ret hysterisk hvis nogen hunde er for "grove" ved min bette skid hæhæh

Link til indlæg
Del på andre sites

Men vi bor vel alle sammen på samme "teltplads", og laver fælles ting også :vedikke:

 

Jeg bor heldigvis så tæt på at Ronja kan blive hentet hvis der sker noget :engel:

 

Jeg aner det ikke :mrgreen: men med grupper har de vel en ide, om vi bor sammen i mindre grupper tænkte jeg? :genert:

 

hvis der noget med tilde er jeg den første med toget hjem :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, nu deler jeg lige ud af min erfaring :cool:

 

Man er delt op i grupper efter alder. Jeg tror der var et eller andet sted mellem 7-15 i en gruppe (Men jeg talte ikke). Lederne i min gruppe gjorde en del for, at det ikke skulle gå helt galt mellem hundene (Der var nemlig en del fjendtligheder, især blandt hannerne)

 

Ih, hvis i kommer, kunne jeg også godt finde på det, måske :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, nu deler jeg lige ud af min erfaring :cool:

 

Man er delt op i grupper efter alder. Jeg tror der var et eller andet sted mellem 7-15 i en gruppe (Men jeg talte ikke). Lederne i min gruppe gjorde en del for, at det ikke skulle gå helt galt mellem hundene (Der var nemlig en del fjendtligheder, især blandt hannerne)

 

Ih, hvis i kommer, kunne jeg også godt finde på det, måske :genert:

 

Hvor stor er aldersspredningen i en gruppe :genert: Jeg VIL i gruppe med jer :megaked: jeg bliver 18 i sept. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...