Gæst M.I.A Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Jeg ville høre om i selv laver snaks til hunden? Har i nogle gode 'opskrifter' på noget som de kære hunde bare elsker? Jeg har lige selv været kreativ med et marvben som Franco ikke kunne komme længere ind i. Der tog jeg resten af det der var i marvbenet ned i en skål med lidt hundemad, godbidder og sardiner jeg havde knækket i små stumper, det blandede jeg sammen med lidt varmt vand så det kunne klistre godt og nu ligger de i fryseren. Nu sover bæstet, men jeg glæder mig til at se om han kan lide min blanding :klap: Jeg skal også have fundet på nogle godbidder til hundetræning, han ville hellere lege end at spise sin hundemad (som han ellers ELSKER at lave tricks for at få) Hvis i har nogle ideer til mad-udfordringer til hunden, så kom med dem, han ved efterhånden rigtig godt hvordan man får maden ud af sokken og flasken haha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Nemme godbidder : Man tager en dåse torskerogn og skære det i ca 1x1 cm store tern. Fordeler dem på en bradepande og tørre dem i ovnen ved 100 g. Hundene er vilde med dem og da de svinder ca. 30 % er de super gode til træning. De kan også bruges til gemmeleg rundt i boligen, hvor hunden så skal finde dem unde puder, på hylder osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst M.I.A Besvaret April 7, 2010 Rapporter Share Besvaret April 7, 2010 Nemme godbidder :Man tager en dåse torskerogn og skære det i ca 1x1 cm store tern. Fordeler dem på en bradepande og tørre dem i ovnen ved 100 g. Hundene er vilde med dem og da de svinder ca. 30 % er de super gode til træning. De kan også bruges til gemmeleg rundt i boligen, hvor hunden så skal finde dem unde puder, på hylder osv. Tak, det er jeg igang med at prøve nu, men som vegetar synes jeg ikke at det er så dejligt at røre ved hehe:blink: Vi er også igang med leverpostej i et marvben, det er et sikkert hit! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts