Hop til indhold

Æææj! (tudetråd)


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Ja, nu vil jeg lige brokke mig lidt :)

 

Jeg har en veninde som også har hund (Carina herindefra) og hun sender mig altid en masse links og sms'er med gode træningssteder, da jeg lige pt. ikke går til træning, og har lidt bøvl ved at finde et sted..

 

Da jeg så kommer hjem her til aften ligger der en besked med nogle rigtige fede kurser, som jeg smaddergerne vil!..

Et hvor man lærer en masse tricks, hvilket er lige præcis den slags træning jeg tror Basse og jeg ville elske at lave sammen :)

Og det andet er et introkursus til LP1 og LP2 hvilket også er perfekt, da jeg i fremtiden gerne vil træne mere målrettet med hund nr. 2...

 

Sidder og kigger på siden, og ser intet om MH, så jeg tænker bare "yes!! Endelig må vi lege med"... Men ak.. Da jeg går ind under kontakt for at skrive og spørge dem, står der meget tydeligt at Bassehunde ikke er velkomne.. :damn::damn::damn::damn::damn:

 

Det er altså bare en pain in the ass!.. Ja ja, jeg ved godt at jeg som ejer af MH burde være forberedt på at træningspladser er svære at finde, men jeg vidste jo ikke hvor fedt det var at træne.. Og jeg ville så gerne i gang igen, men det skal være et ordentligt sted som passer til mig, og samtidig vil jeg helst ikke give en mill. pr gang.. Og endvidere gad jeg godt gå til træning med den veninde igen..

 

Ihhh... Overvejer nogle gange at nuppe hendes ene hund og træne med den, men det er lissom ikke det samme.. Kender ikke hunden så godt, og der er riiiiigtiiiig langt fra min hunds personlighed til hendes ...

 

Ja, lige lidt brok fra mig..:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Sidder og kigger på siden, og ser intet om MH, så jeg tænker bare "yes!! Endelig må vi lege med"... Men ak.. Da jeg går ind under kontakt for at skrive og spørge dem, står der meget tydeligt at Bassehunde ikke er velkomne..

 

Hvad er MH :confused: Og hvorfor må en bassethund ikke lege med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Muskelhunde :-D Tror hendes hund hedder Basse :-D

 

Hæ! Ok ja :mrgreen:

 

"står der meget tydeligt at Bassehunde" - altså det er svært ikke at misforstå :oops:

 

Det er SÅ ærgeligt, når træningspladser er sådan! Håber du finder ud af noget, Anja.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver lige nødt til at spørge om det var hos Hund & Træning?

 

Jeg så nemlig at I havde snakket om dem, og der har jeg da før gået, og påtænker lidt at gå der igen, så jeg ville bare høre om de har skiftet mening?

 

Nej, det var ikke Hund og Træning. Der står ikke noget på deres side, og jeg har ikke været i kontakt med dem endnu :)

 

 

Gucci,

yep MH = Muskelhunde, og Bassehunden er min egen :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Anja - Im sorry :-( Det er virkelig ikke for at gøre dig ked af det mht. alle de links jeg sender til dig. Hver gang jeg ser noget fedt, dukker du altid op i mine tanker.. Dels fordi vi evt. kunne tage sammen afsted ( Hvilket er super, vil hellere end gerne dele det med en anden træningsnørd) og dels fordi jeg ved HVOR meget du gerne vil træne med Basse.

 

Altså til det der HTM kursus igår, var der en engelsk bulldog, hun kontaktede Anja og Sofie, og fik lov til at deltage på lige fod med alle os andre.

 

Det der tricks hold har kun 2 pladser tilbage - Skrev og spurgte Anja(træneren som også har HTM hold) så hvis du nu fik lov, kunne vi snuppe de to pladser... Hehe!

 

Jeg har nu også hørt at hund og træning tillader MH, men er overhovedet ikke sikker.:vedikke:

 

Hvis jeg var dig ville jeg altså prøve at skrive til den der har det hold du godt kunne tænke dig at gå på.. Også selvom det måske betyder at du får et nej... Og jeg VED hvor ked af det du bliver over det... og jeg forstår dig sku, jeg kan virkelig godt sætte mig ind i at det er mega træls ikke at kunne træne. Hvis det var mig ville jeg sku være møg hammerende ked af det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Anja - Im sorry :-( Det er virkelig ikke for at gøre dig ked af det mht. alle de links jeg sender til dig. Hver gang jeg ser noget fedt, dukker du altid op i mine tanker.. Dels fordi vi evt. kunne tage sammen afsted ( Hvilket er super, vil hellere end gerne dele det med en anden træningsnørd) og dels fordi jeg ved HVOR meget du gerne vil træne med Basse.

 

Altså til det der HTM kursus igår, var der en engelsk bulldog, hun kontaktede Anja og Sofie, og fik lov til at deltage på lige fod med alle os andre.

 

Det der tricks hold har kun 2 pladser tilbage - Skrev og spurgte Anja(træneren som også har HTM hold) så hvis du nu fik lov, kunne vi snuppe de to pladser... Hehe!

 

Jeg har nu også hørt at hund og træning tillader MH, men er overhovedet ikke sikker.:vedikke:

 

Hvis jeg var dig ville jeg altså prøve at skrive til den der har det hold du godt kunne tænke dig at gå på.. Også selvom det måske betyder at du får et nej... Og jeg VED hvor ked af det du bliver over det... og jeg forstår dig sku, jeg kan virkelig godt sætte mig ind i at det er mega træls ikke at kunne træne. Hvis det var mig ville jeg sku være møg hammerende ked af det!

 

Jeg gik der med Luna for et år siden, og der var overhovedet ikke problemer med at hun var en amstaff. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om de har skiftet mening siden, men det håber jeg da ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...