Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny ny ny :0)

Featured Replies

Besvaret

Hejsa alle sammen :vinken:

Jeg hedder Betina, er 31 år og er mor til 4 skønne piger på 7 år, 2 år og et sæt tvillinger på 5 mdr.

Jeg er helt tosset med dyr og har adskillelige af slagsen :-D : 4 heste, 2 hunde, 2 katte (plus de løse), 2 sumpskildpadder, 1 marsvin og pt. 13 kaniner :-D

Det er aldrig kedeligt herhjemme for nogen i familien :banan:

Pt er jeg på barsel og vil være det til ca September i år. Skal så dér finde ud af hvad jeg så skal i gang med.

Hilsner B.

Besvaret

Hold da op, du har da rigtig nok hele huset fyldt :-D Velkommen til

Besvaret

Velkommen :vinken:

Besvaret

Tak tak tak :-D

Besvaret

Velkommen til:vinken:

Besvaret

Velkommen til :vinken:

Besvaret

Hold da op :shock: Du er jo superwoman! Jeg har 3 kælekaniner og en kat - og bare dét stresser mig (lige nu har jeg f.eks måtte lukke kaninerne inde på kontoret, da de rendte så meget i røven på mig, at jeg stressede helt op), og nogle gange tænker jeg, at det bliver helt umuligt når vi også får hund...og når kæresten en dag får sin vilje og vi får børn, så er der jo slet ingen tid tilbage til mig selv, tænker jeg :genert:

Men så vil jeg tænke på dig og minde mig om, at det åbenbart kan lykkes :mrgreen:

Besvaret

Frigga: er skam heller ikke altid at det er en dans på roser :damn: Har da nogle gange taget mig selv i at tænke: Hva faen vil jeg med alt det l*** :vedikke::lol::lol: (altså hvad angår de kære dyr)

Meeen så stikker en af hestene deres bløde mule frem og vil "kysse" eller jeg falder i staver over kaninerne eller hundene laver et eller andet fuldstændig åndssvagt, og så kan jeg ikke lade være med at smile og bare blive glad over at have alle de skønne skabninger i mit liv ;-)

Det går alt sammen hvis bare man vil og lader sig give tid til det hele ;-) Du skal nok klare det :banan:

Besvaret

Tager hatten af for dig - for bliver helt træt ved tanken om din hverdag :mrgreen:!

Men bare du er lykkelig for det selv :5up:

Besvaret