Hop til indhold

Hjælp til dette forum


Gæst cv2002
 Share

Recommended Posts

Gæst cv2002

Nu har jeg bedt om hjælp flere steder, til at finde rundt i dette forum. Jeg kan ikke engang finde de steder jeg har skrevet de andre.

 

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe med at skrive hvordan jeg får et profilbillede på, finde ud af hvordan de forskellige svarmuligheder virker osv. Den side jeg har været inde på står svarene på engelsk. Det rækker mit skoleengelsk ikke til.

 

Så please HJÆLP!! :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg bedt om hjælp flere steder, til at finde rundt i dette forum. Jeg kan ikke engang finde de steder jeg har skrevet de andre.

 

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe med at skrive hvordan jeg får et profilbillede på, finde ud af hvordan de forskellige svarmuligheder virker osv. Den side jeg har været inde på står svarene på engelsk. Det rækker mit skoleengelsk ikke til.

 

Så please HJÆLP!! :confused:

 

I dit kontrolpanel kan du indsætte både et profilbillede og en avatar (avatar er det billede, der vises ved siden af dine indlæg) - dette gøres vha rediger linket

 

I den øverste blå bjælke på hver side kan du trykke på "Mine indlæg" eller "Mine Besvarelser" for at gå direkte til dine tråde (indlæg) og indlæg (besvarelser).

 

Hvad mener du med forskellige svarmuligheder :genert:

Hvis du vil poste et generelt svar i en tråd, trykker du på "besvar" knappen øverst og nederst på siden

Hvis du vil citere et bestemt indlæg, trykker du på "citer" knappen i indlægget

Hvis du vil citere flere indlæg i samme tråd, trykker du på knappen med det lille plus (til højre for "citer" knappen) i hvert indlæg - ved det sidste indlæg du ønsker at besvare trykker du på "citer" knappen

 

Gi'r det nogen mening :hmm: :oops: ellers spørger du bare igen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...