Besvaret April 24, 200818 år comment_21560 Husk at der er BHP 3 DM d. 3.-4. Maj i Skovbo... http://www.kreds84skovbo.dk/08dm/08index.html (Og lige som en sidebemærkning... Kimba´s far skal deltage ) Rapporter
Besvaret April 24, 200818 år comment_21568 Nu gjorde du mig jo helt nysgerrig Så jeg måtte lige ind, og se hvem han er, og hvad han kan - og det ser jo helt fornuftigt ud med 98 / 88 / 98 8-) Jeg kommer dog ikke forbi Skovbo, så kan I have nogle gode dage Rapporter
Besvaret April 25, 200818 år Forfatter comment_21633 Nu gjorde du mig jo helt nysgerrig Så jeg måtte lige ind, og se hvem han er, og hvad han kan - og det ser jo helt fornuftigt ud med 98 / 88 / 98 8-) Jeg kommer dog ikke forbi Skovbo, så kan I have nogle gode dage He he Han bider som en hest sparker Men takker, er selv ret glad for at have fået en af denne kombination Men vi ses forhåbentligt til Juni - DM Beg B :blink: Rapporter
Besvaret April 25, 200818 år comment_21648 He he Han bider som en hest sparker Men takker, er selv ret glad for at have fået en af denne kombination Men vi ses forhåbentligt til Juni - DM Beg B :blink: Ja, det kan du nok ikke undgå :blink: Rapporter