Hop til indhold

Aktivitetsflaske fra Hunter


Trei
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har sådan en aktivitetsflaske fra Hunter? (flaske med reb i og en slags plastikdut på, hvor hunden skal hive i rebet for at få godbidder ud af flasken) Er din hund glad for at lege med den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der har sådan en aktivitetsflaske fra Hunter? (flaske med reb i og en slags plastikdut på, hvor hunden skal hive i rebet for at få godbidder ud af flasken) Er din hund glad for at lege med den?

 

Jeg har den. Synes ikke den er særlig god... Fidusen er at rebet skal proppes ind og trækkes ud for at der kommer nogle godbider med...

 

Jeg regner med at klippe rebet af og bare bruge den som alm flaske. Det er rart at bunden kan skrues af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den. Synes ikke den er særlig god... Fidusen er at rebet skal proppes ind og trækkes ud for at der kommer nogle godbider med...

 

Jeg regner med at klippe rebet af og bare bruge den som alm flaske. Det er rart at bunden kan skrues af...

 

Tak for svar! Jeg er nemlig ikke helt sikker på om den skal indlemmes i samlingen eller ej. Skal rebet proppes ind hver gang for at kunne få godbidder ud? Synes nemlig det ligner på billeder at når først rebet er trukket ud så kan godbidderne lempes ud lidt af gangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den også og enten har jeg jordens dummeste hunde eller også er den meget svær at finde ud af :-)

 

Mine er nogle værre madører, når det kommer til godbidder, men de gav op over for flasken; Mollie lå med den i en time og det var mere held end forstand, at hun fik nogle stykker ud... Til gengæld blev kæresten rigtig dygtig til at få godbidderne ud til hende, da hun opgav *GG*

 

Jeg har dog mødt en hund, der syntes, at den var et hit og ingen problemer havde med at finde ud af at skubbe rebet ind i flasken for at få godbidderne ud.

 

Jeg vil dog give den et par forsøg mere; måske der går et lys op for dem efter længere tids forsøg *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, jeg håber da ikke dine hunde er alt for dumme... mon ikke det er fordi den er ret svær, jeg synes i hvert fald den ser temmelig svær ud.

 

Synes det er meget godt at din kæreste er blevet aktiveret med den. :lol: Måske den i virkeligheden er mere egnet til menneske-underholdning. :lol:

 

Jeg tror jeg lægger ideen, med at købe en, på hylden - i hvert fald for et stykke tid. I bekræfter begge to min mistanke om at den er noget bøvlet, så hellere købe noget andet. Tak for hjælpen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst achoj

Hej.

 

Man kan også selv lave en sådan flaske. Ved at tage en ½ liters flaske og binde en snor om midten af flasken og en snor(gerne med knuder på) om halsen af flasken og så hænge den op. Den lyder måske simpel men er ikke helt let for hundene, da de ikke "bare" kan hive 1 gang og så vælter godbidderne ud.

 

Den er rigtig god :-)

 

Hilsen jannie

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Man kan også selv lave en sådan flaske. Ved at tage en ½ liters flaske og binde en snor om midten af flasken og en snor(gerne med knuder på) om halsen af flasken og så hænge den op. Den lyder måske simpel men er ikke helt let for hundene, da de ikke "bare" kan hive 1 gang og så vælter godbidderne ud.

 

Den er rigtig god :-)

 

Hilsen jannie

 

har du prøvet at lave sådan en? hvis du har, vil vi meget gerne se billeder af den- gerne i brug. Jeg har i hvert fald svært ved at se det for mig, når jeg bare får det fortalt på den måde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Ja jeg har lavet en til tino og han leger gerne med den.

 

Her er et par billeder.

 

Kan stadig ikke helt gennemskue hvordan du undgår, at det bare regner med godbidder første gang der trækkes? :oops: Jeg er vist ikke helt teknisk hvad angår hundelegetøj :oops: Men tak for billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst achoj

Hej.

 

Hvis hunden trækker hårdt så ligger alle godbidderne jo i halsen på flasken og laver en slags prop, så næste gang den skal have nogle må den trække rigtig hårdt eller finde en anden måde at få godbidderne ud på.

 

Venligst Jannie

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan stadig ikke helt gennemskue hvordan du undgår, at det bare regner med godbidder første gang der trækkes? :oops: Jeg er vist ikke helt teknisk hvad angår hundelegetøj :oops: Men tak for billeder :mrgreen:

 

Jeg tror flasken vipper op igen. Men der skal nok ikke for meget foder i, da vægten så får den til at blive, så det "regner" ud med mad :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...