Hop til indhold

Nyt hjem til Aiko


Maria84
 Share

Recommended Posts

Aiko

 

Vores naboer er desværre kommet i den situation, at de bliver nødt til at finde et nyt hjem til deres nye hund. Grunden til dette er, at han er kommet op at slås med deres tæve, så nu tør de ikke beholde ham mere. Det er ham de vælger af skiller sig af med, da de har haft tæven længst.

 

Han er en 2-årig kastreret eurasier. Han er rigtig flot og utrolig sød, både overfor mennesker i alle aldre og andre hunde. Min teori omkring slåskampen er, at han har sagt fra overfor deres dominerende tæve. Han leger rigtig godt med vores hanhund Anton og der har aldrig ellers været problemer med andre hunde, så derfor tror vi godt han kan komme ud i et hjem som hund nr. 2.

 

Det eneste ”problem” han har, er at han ikke kan gå løs. Han stikker af, hvis han får muligheden for det, så det skal man er villig til at acceptere eller træne stille og roligt med ham.

 

Han bor i Sønderjylland mellem Aabenraa og Sønderborg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg fortalte dem faktisk om dig :-) At du lige havde fået en hvalp, ellers kunne det være du havde været interesseret ;-)

 

Årh nu vil jeg bare ha' ham endnu mere :oops: Gud hvor er han bedårende altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Han er endnu kønnere i virkeligheden end han er på billeder og så er han bare så sød :hjerte:

 

Åh nej stop stop stop det er jo slet ikke til at modstå fristelsen! :damn:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Hvis jeg nu sender min mail adresse til dig over PB så kan jeg måske videresende mailen til den kennel Darwin kom fra, og så spørge om de ikke ville sende den videre i deres omgangskreds? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Jeg bliver lige nødt til at spørge, om han har fundet et nyt hjem? :genert:

 

Det har han ikke nej. Han bor stadig hos vores naboer. Hundene har ikke været oppe at slås siden, så de overvejer at beholde ham. Han står stadig til videreformidling, men det kræver det perfekte hjem før de vil overveje det.

 

De har snakket om at få deres tæve steriliseret, for at se om det lige kan gøre det sidste for at forbedre hundes indbyrdes forhold (dengang de kom op at slås var deres tæve i løbetid)

 

Men han er godt nok en dejlig hund og vores Anton elsker at lege med ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Det har han ikke nej. Han bor stadig hos vores naboer. Hundene har ikke været oppe at slås siden, så de overvejer at beholde ham. Han står stadig til videreformidling, men det kræver det perfekte hjem før de vil overveje det.

 

De har snakket om at få deres tæve steriliseret, for at se om det lige kan gøre det sidste for at forbedre hundes indbyrdes forhold (dengang de kom op at slås var deres tæve i løbetid)

 

Men han er godt nok en dejlig hund og vores Anton elsker at lege med ham :lun:

 

Årh, jeg håber, at de kan sammen efter hun bliver steriliseret (hvis hun gør det) :-D

 

Iiih, det er altså øv, at jeg ikke må få 2 hunde :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, jeg håber, at de kan sammen efter hun bliver steriliseret (hvis hun gør det) :-D

 

Iiih, det er altså øv, at jeg ikke må få 2 hunde :megaked:

 

Det håber jeg også. Jeg håber også, at det ender med at de beholder ham, for jeg synes han er så sød og Anton er så glad for ham så jeg vil gerne have, at de kan blive ved med at lege sammen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...