Hop til indhold

Det perfekte barn


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg er på grådens rend - men det er sådan en slags glædes tårer.

 

 

Min kollegas barn er vokset op med to english staffords terrier, lidt en anden størrelse end Aslan.

 

Nu er hun så kun sammen med hundene hver anden weekend og lidt ved siden af :mrgreen:

 

Nå, men jeg har jo så snakket med min kollega om at jeg så gerne ville at Aslan kunne være sammen med børn UDEN at takle dem :mrgreen:

 

Og hun mente at nu hende datter var vandt til hunde, kunne hun møde Aslan, så i dag gik vi tur med dem, vi fugte dem over til faderen.

 

Da vi mødte dem ventede pigen med at hilse indtil aslan sad pænt, så sagde hendes mor "nu hilser du pænt" og datteren gik stille hen til Aslan og kløede ham på kinden og gik så videre imens hun snakkede.

 

Aslan var rimelig obs på hende, men da hun ligesom bare ignorerede ham, begyndte han at snuse, og en gang imellem fik han lige en af de grene hun samlede til hendes egne to hunde.

 

Så kløede hun ham lige og gik så snakkende videre, og det endte faktisk med at Aslan havde lang snor, uden at farer hen til hende for at slikke hende i hovedet :lun: Årh hvor var det bare skønt, at kunne gå og snakke og kun være almindelig obs på Aslan frem for 10000000 % obs :banan:

 

 

Vi kommer så ned til sådan et skateboad rampe, og datteren vil løbe op og ned af det.

 

Aslan får beskedpå at sætte sig, og hver gang han kiggede på cykelister eller faktisk alt andet en datteren, rooooooooooooste jeg ham, men ikke overdrevent, man gider jo ikke ligne en idiot.

 

Og så kunne datteren løbe på rampen uden at Aslan peb. Hun kunne også løbe over stien og over på græsset uden at han peb, men han var et spændt elastik.

 

"hvem vil have denne gren?" synger hun.

Siger at det vil Aslan (som altså er ligeså høj som hende), og så giver hun ham grenen, og holder den imens aslan tykker bid fra bid af (nej nej ikke helt hen til munden :blink: ). Så skal han lige hen og slikke hende i hovedet, hun griner, han vender hovedet væk, og så stikker hun hovedet hen til ham igen og får lidt flere møzzeer :lun:

 

Så inviterede vi hende til at komme og besøge Aslan en dag.

Og det ville hun rigtig gerne.

 

 

 

 

Jeg elsker succe oplevelser :megaked: helt vildt meget :megaked: GLAD! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været på aftens tur igen, og her er resultatet..........

 

Han snusede hende lige i håret og lod hende så ellers værer :banan::banan::banan:

 

 

 

 

 

Men hun nu løbe lige ud uden at det interesserer ham, men er det i alt andet end ligeud, så skal hun takles :stupid:

 

Men det er en start :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været på aftens tur igen, og her er resultatet..........

 

Han snusede hende lige i håret og lod hende så ellers værer :banan::banan::banan:

 

 

 

 

 

Men hun nu løbe lige ud uden at det interesserer ham, men er det i alt andet end ligeud, så skal hun takles :stupid:

 

Men det er en start :klap2:

 

Hvor er de søde, og hvor er han dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...