Hop til indhold

hundelort og skæld ud


Gæst scheindel
 Share

Recommended Posts

Det er imo ynkeligt, når en kendis som Peter Tanev står frem i Ekstrabladet og brokker sig, fordi hans datter har fået lort på skoen. Helt ærligt! Mon ikke hans datter på et tidspunkt har skreget og skabt sig offentligt? Og husker han altid at holde hende hjemme fra fritidsaktiviteter, når hun er forkølet, så hun ikke smitter andre? Fej for egen dør og brug dog kendiseffekten til at gøre opmærksom på en lidt mere alvorlig sag!

 

Enig, men er i det mindste glad for, at han påpeger, at han ikke tror at alle hundeejere efterlader lorten. Men altså helt ærligt- hvad laver datteren også med fine laksko i børnehaven som ikke må blive beskidte? Og havde tøsen selv fået en sviner i hans lille indlæg hvis det nu bare var hende, der havde svinet dem til i f.eks. mudder? Hvorfor tåles det ikke, at børn er børn tænker jeg :shock:

 

Ja undskyld hvis jeg lyder sur, men jeg er egentlig bare irriteret over hvor plat det er :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst scheindel

 

Jeg fik engang skæld ud af en dame, fordi min hund snusede til et hus. Det var en ejendom, der lå helt ud til fortovet, så der var ikke tale om, at vi var på privat grund. Hun sagde, at det ikke var så lækkert, at hunden tissede (hvilket den altså ikke gjorde), hvor der også færdedes børn. Jeg fik heldigvis svaret noget ondt om "lækkerheden" af børn :twisted: (Det skal siges, at jeg er musiklærer, og tit bliver smittet med forkølelse mv. af børn, der burde være holdt hjemme).

 

Det er imo ynkeligt, når en kendis som Peter Tanev står frem i Ekstrabladet og brokker sig, fordi hans datter har fået lort på skoen. Helt ærligt! Mon ikke hans datter på et tidspunkt har skreget og skabt sig offentligt? Og husker han altid at holde hende hjemme fra fritidsaktiviteter, når hun er forkølet, så hun ikke smitter andre? Fej for egen dør og brug dog kendiseffekten til at gøre opmærksom på en lidt mere alvorlig sag!

 

nu vil nogle sikkert blive vrede på mig, men jeg synes du har et pointe. er der noget der sviner og forstyrrer med al mulig larm så er det børn. de er sgu langt værre end de fleste hunde, men der er ingen der kunne finde på at give forældre skæld ud når deres unger sidder og hyler på toget sådan at man får migræne af larmet, eller hoster en lige op i hovedet. nej, de er jo bare børn, de ved jo ikke bedre. gør sgu ikke mine hunde heller!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...