Hop til indhold

P4 ligenu, udklædning af hunde..


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Man kan ringe ind og sende mails og smser :)

 

Dyrenes beskyttelse har lige udtalt sig om fænomenet hunde udklædt i tøj og huler i ørerne til øreringe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Øvv fangede det ikke :( Kan vi måske tigge et referat? (sidder pænt) ;-)

Jo, men jeg blev ringet op lige midt i det, men hørte da lidt om at hunde får huler i ørerne til øreringe, det er faktisk ulovligt :hmm:

 

Og at man kan få alt muligt hundedyrt pynt med glitter og at meget af det ikke er rart for hundene og at mange af de ejere ikke tilgodeser hundenes behov, og det ved vi jo faktisk godt i forvejen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

DB er bare så langt ude. Jeg er virkelig ved at miste alt for dem. Det billede som de bruger, med en chi der har "huller i ørerne", er det samme billede som bliver brugt over alt på nettet.

 

Jeg gad godt vide, hvor det stammer fra og om hunden overhovedet er piercet. Det kan lige så godt være pålimet similisten.

 

Personligt har jeg ikke oplevet andre hunde med "øreringe", så tvivler stærkt på det er så udbredt. Synd at de skal piske en stemning op og hive alle med, der giver deres hunde tøj og den slags på. De burde da have vigtigere sager at oplyse pøblen om:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...