Hop til indhold

Søger hjælp til Manse!


Manse
 Share

Recommended Posts

Hej.

 

Problem: Manse er stadig lidt bange for fremmede!

 

Jeg var ved dyrlægen idag, og hun sagde jeg skulle få de folk vi går fordi til at give ham godbidder, imens de sætter nede ved ham, uden at de kigger på ham. men nu synes jeg jo ikk bare man kan spørge vildt fremmede om det, da det jo også kræver de har en del tålmodighed da der går lidt tid får han tør op.

 

Så derfor vil jeg hører om der er nogen herinde, fra Kolding eller omegn, som har lyst og tålmodighed til at hjælpe os med det???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg er fra Kolding og kan måske godt hjælpe...men tror du skal få nogen med lidt mindre fysik end mig til det først...hehe...kan måske godt virke lidt skræmmende på sådan et bette pus...men jeg har en bror på 15år som elsker hunde, som jeg garanteret kan lokke til at hjælpe...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
He he, ja det kan godt være det ikk er helt godt til at starte med, men hvis du kan lokke lidt med din bror, ville det være kanon ;-)

 

 

hehe...snakker med ham om lidt, tror bestemt gerne han vil...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

ups...kom lige til at nævne det overfor min mor...hun vil gerne mødes med ham engang også...så vi må da lige få aftalt noget...de er vant til mine to vildbasser, så de tager det i stiv arm...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine: hmm det er jeg ked at at høre. Men håber det kan rettes op på Manse, da jeg jo synes det er synd for ham, uden at vide hva han selv synes :-D

 

Jeg er helt enig og ønsker dig held og lykke - er bare frustreret over at Petrine ikke kan være lidt social, nu bliver hun snart 4 og så må jeg vel acceptere, at hun ikke gider andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Dogfather: Hehe det er også bare helt iorden, jo flere jo bedre vel... Uden at vide det. så det må vi lige finde ud af. Mange tak :-)

 

Petrine: Mange tak skal du ha, kan udemærke følge dig i det, sådan har jeg det også, og han blir kun 7 måneder.

 

 

Velbekomme...ja jeg snakker lige med brormand senere og ser hvad vi kan finde ud af...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst butikpote

Du kan i stedet selv gi ham en godbid når der går folk forbi og aflede hans opmærksomhed ved at sige: "hvor er du dygtig, god dreng" Evt. få ham til at sidde ned inden du gir ham en godbid.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...