Umulia Skrevet Maj 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 4, 2010 Så lige dette: FORSIDE - www.husdyrenesvel.dk Ukendte person(er) har smidt to afmagrede hunde over hegnet til et internat. Det fik mig til at tænke på en samtale jeg havde med en anden internatbestyrer for et par år siden. Han havde flere gange fundet hunde bundet udenfor porten om morgenen. En gang nåede han lige at se en bil der stoppede, hvorefter en person i bilen smed en Labrador ud og derefter ræsede afsted med den stakkels hund løbende efter. Personale fra internatet måtte ud og indfange den. Det værste han kunne fortælle var om en der ringede og meldte en herreløs hund, der løb rundt udenfor vedkommendes have (lige i nærheden af hvor jeg bor). Hunden blev afhentet, men det viste sig at det var anmelderens egen, som han bare havde sat ud på gaden og meldt som herreløs, fordi han ikke ville betale de 100 kr (ethundrede kroner! ) det kostede at aflevere den på internatet... Helt ærligt, hvad går der af folk! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Har ikke andet at sige end: GRR Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts