Hop til indhold

Pinsetræf i Kirke Hvalsø


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
hvor mange kommer og med hvilke hunde?? - jeg vil gerne komme hvis konen tillader det, men kommer der kun 'små' hunde er der ikke meget sjov ved det for Bailey...

 

 

Motor er 7 måneder, og cirka 23 kilo.

 

Samson er snart 3 år, og vist 24-25 kilo, han er skøn :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Var det klokken 11? Og er Hvalsø Kirke et sted man kan indtaste på sådan en rutevejledning?

 

Det må I kunne gøre, da skoven ligger forenden af en vej med mange boliger. Jeg kørte efter GPS sidst jeg var der oppe. Den sagde got nok at jeg var nået målet et forkert sted på vejen, men så skulle jeg jo bare køre et par 100 meter længere ned af vejen for at nå parkeringspladsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hej med jer :vinken:

 

Mine to dumme vovdyr og jeg kommer også lige

med. Bliver mega hygge at se jer alle igen.

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

:5up:

 

Jaaaa der kommer flere og flere! :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer med 2 hunde.

 

Ling, Jack Russel blanding, 6½ år, 6-7 kg. (kastreret)

Zica, Schæfer, 2 år, omkring 23-25 kg. (steriliseret)

 

Jeg vil rigtig gerne komme, men uden Misja, hvis du (Sussie) stadig gider at køre forbi Herlev ud og hjem?

 

Til gengæld bestikker jeg gerne med en kage, hvis det er ok så? :genert: og så kan jeg få mødt, hilst og snakket med alle jer andre og nusse pelsen af jeres hunde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil rigtig gerne komme, men uden Misja, hvis du (Sussie) stadig gider at køre forbi Herlev ud og hjem?

 

Til gengæld bestikker jeg gerne med en kage, hvis det er ok så? :genert: og så kan jeg få mødt, hilst og snakket med alle jer andre og nusse pelsen af jeres hunde :banan:

 

Selvfølgelig :blink: Det er bare en aftale :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil rigtig gerne komme, men uden Misja, hvis du (Sussie) stadig gider at køre forbi Herlev ud og hjem?

 

Til gengæld bestikker jeg gerne med en kage, hvis det er ok så? :genert: og så kan jeg få mødt, hilst og snakket med alle jer andre og nusse pelsen af jeres hunde :banan:

 

Snøft :megaked:

 

Mums :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig :blink: Det er bare en aftale :-D

Alletiders, det er skrevet med fed i kalenderen :klap:

 

 

Snøft :megaked:

 

Mums :mrgreen:

Jaah det er lidt ævs men hvalpe, dårlige lunger, stress og Misja går ikke i spænd, så har hun mere gavn af at fede den på sofaen mens vi smovser i kage og hygger med hvalpe og hvalpe-glade hunde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Pigerne er begyndt på deres løbetider :shock: ( de kommer som reglen lige efter hinanden ), så vi kommer med et lille B-hold. Boston Terrierne Ask, Andersand og Citrus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam-bi

Til gengæld bestikker jeg gerne med en kage, hvis det er ok så? :genert: og så kan jeg få mødt, hilst og snakket med alle jer andre og nusse pelsen af jeres hunde :banan:

 

 

Jeg bytter gerne en nussetur for et stykke kage :blink:

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...