Hop til indhold

Pinsetræf i Kirke Hvalsø


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

Vi er nu en lille håndfuld hundeejere med hunde, som har fået samlet os til et pinsetræf i Kirke Valsø´s hundeskov for at gramse lidt i Darwins pels.

 

For andre, der også vil klappe og lege med små og store hundehvalpe og forhåbenligt spise noget kage :engel: bliver det

 

Mandag den 24. maj i Kirke Valsø hundeskov: Hundeskove - Storskoven, Bidstrup Skovene ved Kirke Hvalsø

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chaddin

Tror også 11 passer her :-D Er næsten sikker på at vi kan komme med Darwin, for min mor har sagt ja, men der kan ske et nødstilfælde og nogle skal komme og se på huset og så skal der ryddes op i en fart :shock: Men er næsten 100 på at jeg kan så det regner jeg da bare med :mrgreen:

 

Glæææder mig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg har fået repareret bilen siden sidste træf så... Hvad tid på dagen??? Hvis store hunde er velkomne altså :genert:

 

Der kommer en del okay store hunde så det er helt fint! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha var lige så venlig at henvise til tråden. Vi kommer gerne hvis det er ok med jer andre - han har fået sin tredje sprøjte i dag og når at få den sidste inden vi skal mødes. Så der burde ikke være problemer, dyrlægen sagde at han måtte snakke med andre hunde efter den 2. sprøjte. Men hvis der er nogen der ikke vil risikere noget, så bliver vi selvfølgelig bare hjemme. Helt forståeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha var lige så venlig at henvise til tråden. Vi kommer gerne hvis det er ok med jer andre - han har fået sin tredje sprøjte i dag og når at få den sidste inden vi skal mødes. Så der burde ikke være problemer, dyrlægen sagde at han måtte snakke med andre hunde efter den 2. sprøjte. Men hvis der er nogen der ikke vil risikere noget, så bliver vi selvfølgelig bare hjemme. Helt forståeligt.

 

 

Jamen, er det ikke "bare" allergi, han fejler?

 

Det må være mig der har sovet i timen :oops:..............for allergi smitter vel ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Buddha var lige så venlig at henvise til tråden. Vi kommer gerne hvis det er ok med jer andre - han har fået sin tredje sprøjte i dag og når at få den sidste inden vi skal mødes. Så der burde ikke være problemer, dyrlægen sagde at han måtte snakke med andre hunde efter den 2. sprøjte. Men hvis der er nogen der ikke vil risikere noget, så bliver vi selvfølgelig bare hjemme. Helt forståeligt.

 

Ej du SKAL altså med! Vil så genre hilse på vuffen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Buddha var lige så venlig at henvise til tråden. Vi kommer gerne hvis det er ok med jer andre - han har fået sin tredje sprøjte i dag og når at få den sidste inden vi skal mødes. Så der burde ikke være problemer, dyrlægen sagde at han måtte snakke med andre hunde efter den 2. sprøjte. Men hvis der er nogen der ikke vil risikere noget, så bliver vi selvfølgelig bare hjemme. Helt forståeligt.

 

Kom endeligt :-D

 

Det kan dog være, at vi bliver nød til at melde afbud, for bilens kølersystem er lige brudt ned :damn: Jeg har kølervæske ud over hele karporten:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Kom endeligt :-D

 

Det kan dog være, at vi bliver nød til at melde afbud, for bilens kølersystem er lige brudt ned :damn: Jeg har kølervæske ud over hele karporten:evil:

 

Biler.. de har det altid med at dø lige når der er brug for dem :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Biler.. de har det altid med at dø lige når der er brug for dem :stupid:

 

Ja.....:evil: og jeg har brug for den dagligt. ( Men den er gammel :kys:og har vist været ved at dø af alderdom længe )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, er det ikke "bare" allergi, han fejler?

 

Det må være mig der har sovet i timen :oops:..............for allergi smitter vel ikke?

 

Det viste sig faktisk at være skab - derfor har han været i behandling i 2 uger nu.

Dyrlægen siger det er ok at han leger med andre hunde, men hvis der er nogen der ikke er så vilde med at vi kommer, så er det selvfølgelig helt ok.

Han får dog sin sidste sprøjte på tirsdag, så der burde ikke være nogen risiko.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det viste sig faktisk at være skab - derfor har han været i behandling i 2 uger nu.

Dyrlægen siger det er ok at han leger med andre hunde, men hvis der er nogen der ikke er så vilde med at vi kommer, så er det selvfølgelig helt ok.

Han får dog sin sidste sprøjte på tirsdag, så der burde ikke være nogen risiko.

 

Nårh, så forstår jeg bedre det med smittefaren ;-)

 

Hvis dyrlægen siger go' for ham så smitter han jo ikke mere - så kom glad, det ville da være hyggeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hvor mange kommer og med hvilke hunde?

Kunne være at man skulle finde vejen forbi... Bor 5 km fra hundeskoven og kommer der tit :P

 

Vi kommer vist omkring 6 nu? Eller noget.. Og der er både små og store hunde :blink: og de er både voksne og hvalp/hvalpe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Vi kommer vist omkring 6 nu? Eller noget.. Og der er både små og store hunde :blink: og de er både voksne og hvalp/hvalpe :-D

 

Hov, hov du!:evil:

Havde du lige glemt mig?:evil:

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...