Hop til indhold

Pinsetræf i Kirke Hvalsø


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bam-bi
WOW :shock: Det er over en times kørsel herfra :shock:

 

Synes der var nogle der sagde at det ikke var så langt væk fra hvor jeg boede? :hmm: Nu håber jeg sørme at min mor stadig vil køre mig :damn:

 

Nå, men det er vel også egentlig mit eget ansvar at finde ud af, troede bare at der var en der sagde at de ikke var så langt væk :stupid: Hvad kan man så lære? At bruge sin egen hjerne en gang imellem :lol: Iiih dumme mig :stupid:

 

Men skal nok gøre mit bedste for at komme alligevel :x:

 

 

Ja men hvad gør man ikke for dyret :vedikke:

Jeg har også en time fra Amager, hvor kommer i fra ?

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Ja men hvad gør man ikke for dyret :vedikke:

Jeg har også en time fra Amager, hvor kommer i fra ?

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba.

 

Ramløse, tæt ved Helsinge. Hmm ellers må der vel bestikkes med en gratis oprydning af huset for at blive kørt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ramløse, tæt ved Helsinge. Hmm ellers må der vel bestikkes med en gratis oprydning af huset for at blive kørt :engel:

 

Det ville i hvert fald være lidt spøjst hvis du ikke kom - det hele startede jo med at Darwin skulle møde nogle hunde...

 

Håber ikke det bliver for meget for ham nu der kommer så mange, men ellers vil Motor sikkert gerne være lidt i udkanten med ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam-bi
Ramløse, tæt ved Helsinge. Hmm ellers må der vel bestikkes med en gratis oprydning af huset for at blive kørt :engel:

 

Lyder smart, du kan jo også fortælle hvor monster mega meget

hygge det er at tage på træf, man kan faktisk godt blive træfoman :slem:

Det er mine hunde og mig blevet, vi elsker det bare.

Håber i kommer.

 

Mvh og vov

Bo, Lilo og Samba

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Det ville i hvert fald være lidt spøjst hvis du ikke kom - det hele startede jo med at Darwin skulle møde nogle hunde...

 

Håber ikke det bliver for meget for ham nu der kommer så mange, men ellers vil Motor sikkert gerne være lidt i udkanten med ham :-D

 

Enig :???: Men altså det er da tarveligt hvis hun ikke vil køre mig, ellers spørger jeg da bare min far eller bror eller noget :blink:

 

Årh tak :-D Ja, det får vi jo at se, men han plejer at være god til mange hunde af gangen så håber den lille kan klare det

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Så er der købt ind til chokolade og chokolade/kokos muffins, håber det falder i god jord :-D

 

Mums :-D

 

Tror jeg vil lave noget banan kage eller nowet :engel: for gæsterne fra i går spiste al chokoladen :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at i gider arrangere alt muligt - vi dukker altså bare op og prøver at huske at fylde vand på termokanden. Beklager den manglende indsats ud i kagebagningens kunst.

Vand, er det a-la kogene vand til kaffe?

 

....og du skal slet ikke baklage noget, jeg skal jo nusse pelsen af din bamse - det er et meget vigtigt job jeg ser frem til :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vand, er det a-la kogene vand til kaffe?

 

....og du skal slet ikke baklage noget, jeg skal jo nusse pelsen af din bamse - det er et meget vigtigt job jeg ser frem til :lun:

 

Jeps, så kan det både bruges til the og frysetørret kaffe. Prøver da også at huske noget mælk, men er ikke altid så godt til det dersens huske noget:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hov, hov Karina - du skal ikke slide fingrene op på samojederne, næ, nej :fornaermet:

Årh bare lidt - Motor har aaaalt for meget pels til danske sommer..

Bamse har lige været i bad for 2. gang i hans liv og han forventer at du kæler MEGET med ham, nu han er så fin :mrgreen:

 

:hmm: Motor har aldrig været i bad.... så hvis nu vi siger hun først kæler Motor, så er hendes hænder måske rene til nyvaskede Bamse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh bare lidt - Motor har aaaalt for meget pels til danske sommer..

 

 

:hmm: Motor har aldrig været i bad.... så hvis nu vi siger hun først kæler Motor, så er hendes hænder måske rene til nyvaskede Bamse :mrgreen:

 

Arh, så skidt da - hvis han da ikke er for beskidt, nu han aldrig har været i bad:badr::mrgreen: Sagde hende der har en hund (Bamse) der er 8,5 år og KUN har været i bad 2 gange

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Arh, så skidt da - hvis han da ikke er for beskidt, nu han aldrig har været i bad:badr::mrgreen: Sagde hende der har en hund (Bamse) der er 8,5 år og KUN har været i bad 2 gange

 

Han er da hvid endnu :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Nå, det bliver altså en underlig slags æblekage i får :mrgreen: Man måtte bruge det man kunne finde :engel: Men den smager fint heldigvis :blink:

 

Jeg undskylder forresten på forhånd hvis Darwin finder på nogle dumme narrestreger :oops:

 

Glæder mig vildt meget, fik min bror til at køre :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanett

Super, Laddie og jeg står ved bordet ved parkeringspladsen :)

 

Jeg linker lige til et kort til hundeskoven - kan se at der er en del langvejs fra. Håber at i kan finde skoven, for den kan godt være lidt dum at finde :hmm: Men det er sidevej til Roskildevej/ved apotektet og så helt ned i bunden af den, selvom man kører på en lille lille vej... :)

Hundeskove - Storskoven, Bidstrup Skovene ved Kirke Hvalsø

 

(Bor selv 4 km væk fra den, så er der tit :-D )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, hov Karina - du skal ikke slide fingrene op på samojederne, næ, nej :fornaermet:

 

Bamse har lige været i bad for 2. gang i hans liv og han forventer at du kæler MEGET med ham, nu han er så fin :mrgreen:

Bamse skal da med mig hjem til hans søster! :banan:Det er vel derfor han har været i vaskemaskinen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis der er nogen der når at se dette her, så må i gerne tage ekstra kopper/varmt vand med. Der kan ikke være super meget i min termokande, så det ville nok være meget godt hvis andre også tog noget med. Jeg skal nok medbringe kaffe/the/mælk/sukker, men vand og kopper er lidt en mangelvare

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...