Hop til indhold

Lille spørgsmål om negle hos sindssyg hund


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Ja så kunne I nok kigge ind, hva :mrgreen:

 

Nej, nu er det sådan at jeg undrede mig over at Dolph ikke sagde sådan en klik-klak lyd når han går på trægulv, som Bitten gør..

Og så kom jeg til at tænke på jeg aldrig rigtig har klippet hans kløer..

 

 

Og så kiggede jeg på dem. På bagpoterne er der næsten ingen negle tilbage! De er slidt HELT ned..

Dem som kender Dolph vil nok vide det er fordi han skraber og skraber og skraber..

Men jeg havde sgu ikke regnet med at han er ved at slide dem helt ind til huden! Kan/skal man gøre noget ved det?

Tager lige et billede af det senere..

Link til indlæg
Del på andre sites

Skraber han ligefrem på asfalt? For Guincho kan også finde på at skrabe når han selv synes han er lækker og macho, men det er kun på græs, og det kan da vel ikke slibe kløerne, mon?...det ville ellers være godt at slippe for negleklip. Synes Guincho:o)

 

Der er jo noget med at jo længere ned man klipper (af mange omgange) des mere trækker nerven og blodkarret sig tilbage, så det må jo være derfor han ikke får ondt af det, men bare kan blive ved.

Jeg er spændt på at se et billede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde får aldrig klippet kløer - dem slider de selv. Vi går på alt terræn så derfor er det ikke nødvendigt - det er kun vildtkløerne vi må klippe en gang i mellem.

 

Så længe der ikke er hul og det bløder skal du ikke gøre noget ved det:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...