Hop til indhold

Privat hundepasning/bytte/legekammerat i Aalborg området


Gæst GoldenRetrieverAnton
 Share

Recommended Posts

Gæst GoldenRetrieverAnton

Hej

Til min 2 årig kasteret Golden Retriever søger jeg en legekammerat, og en familie der ind imellem vil lufte ham, når vi fx skal besøge familie udenbys og ikke have ham med. Samt måske passe ham i ferier - vi vil selvføgelig gerne gøre det samme for jeres hund, ind imellem lufte, passe og lege med jeres hund....

Vi bor Aalborg, så i gerne komme herfra...så vi undgår alt for meget transport.

Hilsen Dorte

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Anette

Hej

Det ville være dejligt hvis det kunne lade sig gøre, vi bor i Hjørring og har en blanding af schæfer og labrador hun hedder Tulle og er lige fyldt 1 år, vant til børn og utrolig godmodig. Hvis du er interesseret så lad os mødes/skrive og snakke om det.

mvh Anette

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke selv hund (endnu), men jeg bor i Aalborg og hjælper gerne med luftning og pasning når det er :-)

 

jeg bor i lejlighed (68 kvm) inde i selve Aalborg (vestbyen), men har ikke ret langt til hundeskoven og har bil så kan let køre i hundeskov :-)

 

Jeg har to katte, men de er heldigvis meget hundeglade, når først de lige lære hunden at kende :-)

 

Er vant til store hunde, er vokset op med hunde omkring mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anette

Hej Pia

Er du interesseret i at passe hund i ferien uge 26-27 så ring gerne til mig 30200196 så vi kan snakke om det.

Redigeret af Anette
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Mango

Hejsa.

Det lyder jo for godt til at være sandt!!!

Vi har "Mango" en GR lige fyldt et år. Meget godmodig og lydig. Vi bor i Aalborg vest.

Det kunne da være skønt hvis vi kunne skiftes til at passe hundene i ferier.

Kontakt os gerne. Tlf.: 40642802

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst AyaLone

Hej

 

Er der nogen af jer der har prøvet at passe en "fremmed" hund før? Synes det er en super idé, er nemlig ikke særlig vild med pensioner i længere tid. Min mand og jeg skal nemlig på ferie i august og mangler nok nogle til at passe vores hund i en lille uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Susanne

Hej jeg vil gerne i kontakt med dig. Bor i Aalborg vest/hasseris og har Coco på 7 mdr. som er en f.t. cocker spaniel.

Se eller dette indlæg:

Jeg har en Cocker Spaniel på 7 mdr. som ikke skal være alene hjemme alle de timer vi er på arbejde. Jeg har en løsning til de fleste dage, hvor forskellige kommer for at aktivere og lege med ham og bare være her hos ham. Jeg skulle have haft ham i hundehave fra denne uge om tirsdagen, men der er desværre ikke nok tilmeldte hunde. Desværre er der ikke mange hundehaver i Nordjylland (2 kan jeg finde) hvor den ene ikke havde hunde nok og den anden ligger for langt væk i forhold til at vi kører syd på fra Aalborg i en time før vi er på arbejde.

JEG SØGER DERFOR EN DOG SITTER OG/ELLER LUFTER TIL OM TIRSDAGEN OG SENERE OGSÅ TIL OM ONSDAGEN. JEG KAN OGSÅ VÆRE INTERESSERET I EN ANDEN FAMILIE EL. LIGN SOM SELV HAR HUND OG ØNSKER SELSKAB TIL DERES UNGHUND EN ELLER TO GANGE OM UGEN.

Er du pensioneret eller studerende eller andet og har lyst til samvær med en meget dejlig hund (hvalp) en eller to dage om ugen så må du gerne skrive til mig på [email protected] eller her på siden eller ring på 41 16 62 59. Hvis ikke du har hund ser du nok ikke denne side, men for jer der har hunde kunne I evt. sende muligheden videre. Jeg giver betaling for den ordning vi finder med hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Vi bor i Hasseris, Ålborg og har Mango på 1 år, en Golden Retriever. Det er jo altid rart med en bytte-passe-ordning. Bor i i nærheden?

Ellers har vi tre hundeelskende børn som måske kunne hjælpe med pasning i august hvis det er relevant.

Kontakt gerne 40642802/98162802

Kit/Mango

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Hejsa.

 

Det lyder herligt! Vi har også en GR på 2 år. Desuden vil mine to døtre gerne tjene en ekstra skilling og hjælpe med hundepasning/luftning i det daglige.

 

Hvis vi bor tæt på hinanden kan vi jo mødes med hundene.... Du er meget velkommen til at ringe! 40642802

 

Mvh Mango og familie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...