Hop til indhold

Når det er mor der er dum ;)


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Inden vi fik Skipper læste jeg Lone Grevas hvalpen og noterede mig blandt andet de kontaktøvelser jeg gerne ville øve i starten, primært sit og dæk selvfølgelig.

Sit er det også gået glimrende med, den fattede han meget hurtigt :5up:

Men dæk kunne han bare ikke... Hver gang jeg førte godbidden nedad så rejste den dumme hund sig op :vedikke:

Så jeg var ved at skrive et indlæg herinde for at bede om hjælp til en alternativ træningsmetode da jeg lige slog op i lone greva for at finde et citat, og opdagede at jeg har haft vendt hånden forkert hver gang :stupid:

 

Så straks hen efter en godbid og afprøve og sjovt nok så kunne min kvikke hund pludselig øvelsen :oops: så for fremtiden har jeg lige bogen i nærheden når vi skal indøve nye øvelser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

kender godt det med at hunden ikke forstå hvad man vil have h*n til...indtil man opdager det er en selv der fejler i sin "vild"ledning af øvelsen :genert:

 

Mor er ikke dum :ae:

 

Er det ikke altid det der sker? Jeg har da endnu ikke oplevet at Luna ikke kunne en øvelse, hvis jeg da ellers forstår at formulere hvad det er jeg gerne vil have hende til :blink:

 

Jeg prøvede også engang at stå og sige "ned af sofaen" til Baldur, og jeg blev mere og mere irriteret over at han ikke gjorde som jeg sagde, lige indtil jeg fandt ud af at han ikke kunne komme forbi mig, og derfor selvfølgelig ikke hoppede ned :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke altid det der sker? Jeg har da endnu ikke oplevet at Luna ikke kunne en øvelse, hvis jeg da ellers forstår at formulere hvad det er jeg gerne vil have hende til :blink:

 

Jeg prøvede også engang at stå og sige "ned af sofaen" til Baldur, og jeg blev mere og mere irriteret over at han ikke gjorde som jeg sagde, lige indtil jeg fandt ud af at han ikke kunne komme forbi mig, og derfor selvfølgelig ikke hoppede ned :damn:

jo det tror jeg... jeg mangler så stadigvæk at lære at vise nogle ting :lol: så vi holder os til det vi kan :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Hehe.. Det var så noget som også ville kunne ske for mig :-D.

 

Men det vigtigste er vel at det nu er lykkedes at få hunden til det, at den så måske havde kunne det tidligere hvis man havde brugt det rigtige tegn er jo så noget helt andet :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...