Hop til indhold

Dut-fisken har været syg i nat, og hans mor og far svigtede ham


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Ydrk, det var virkelig heller ikke lækkert. Sådan at hive 20 cm græs ud af rumpetten på ham. Me too...kan ikke tåle når der er noget med mit hundebarn eller misserne for den sags skyld :oops:

 

Nej for søren??? det må da ha' været forfærdeligt at få ned igennem halsen :shock: og det var i hele strå :stupid:

 

Ja...det er ikke engang løgn:lol:. Det var tider dengang man fik et chok omkring nytårstid, når man kiggede ned, og hunden gik og bar på et romerlys i mulen :cool: Nu har han heldigvis lært ikke at samle alt muligt op på turen.

 

Nu skal vi bare have lært ham ikke at græsse :blink:

 

Gys altså at de lange græsstrå kunne være derinde. :shock: Sig lige til ham fra mig at han altså ikke må skræmme jer sådan og så kan du jo samtidig lige forklare ham at han ikke er en ko, der skal græsse. :mrgreen:

 

Et romerlys! :shock: :shock: :shock: Ham skal I da vist holde øje med. Og jeg som troede Ozzie levede livet farligt da hun spiste et helt stykke sæbe (og hendes pøller kom ud sammen med de fineste sæbebobler :damn: :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:skraek:

Gys altså at de lange græsstrå kunne være derinde. :shock: Sig lige til ham fra mig at han altså ikke må skræmme jer sådan og så kan du jo samtidig lige forklare ham at han ikke er en ko, der skal græsse. :mrgreen:

 

Et romerlys! :shock: :shock: :shock: Ham skal I da vist holde øje med. Og jeg som troede Ozzie levede livet farligt da hun spiste et helt stykke sæbe (og hendes pøller kom ud sammen med de fineste sæbebobler :damn: :mrgreen:)

 

Ja jeg undrer mig også, ham der synes at ærter er pu ha badr (prøvede engang at lave noget hjemmelavet mad til ham, hvor der var ærter i), at han har kunne få sådan noget i sig. Skægt nok elsker han frisk-bælgede ærter :???:

Det er hermed sagt videre :blink: (håber det virker ;-))

 

Gud :shock: et stykke sæbe :skraek: Det var alligevel utroligt at hun havde lyst til at spise det, men hunde synes jo nogle gange at de særeste ting smager godt, Vic vil altid kysse der hvor jeg har taget parfume på, så nu er jeg begyndt ikke at tage det på på hals og håndled, for han skal ikke slikke sådan noget i sig.

 

Apetitten fejler ikke noget i hvert fald. Han spiser som om han troede vi ville sulte han ihjel igår :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal dyrelægen trække en snor ud? Kan den binde knuder på tarmen???

 

Og hvorfor ligger asparges en hinde? Og gør de også det hvis man køber dem "færdiglavet"???

 

 

 

Gu hve hvorfor han har spist SÅÅÅÅ meget græs :hmm: måske der var en lækker fugleklat på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal dyrelægen trække en snor ud? Kan den binde knuder på tarmen???

 

Og hvorfor ligger asparges en hinde? Og gør de også det hvis man køber dem "færdiglavet"???

 

 

 

Gu hve hvorfor han har spist SÅÅÅÅ meget græs :hmm: måske der var en lækker fugleklat på?

 

Ja det er vist noget med at den kan skade tarmen, eller vist den sidder længere oppe i systemet. Det ved jeg fra mine katte, og fra kattebøgerne. Aldrig lade katte lege med garnnøgler, der er mange skrækhistorier (har heldigvis ikke prøvet det).

 

Ja der er ligemeget om de er på dåse/glas, det skulle være trådene der ligger en hinde, som hvis hunden uheldigvis har spist noget skarpt, så er det vatkugler og asparges man skal få i den.

 

Jeg fatter det heller ikke :???: Enten det eller også er han blevet tabt på hovedet som lille hvalp :engel: Vi fik da gånnok ingen idiot-rabbat, aj sorry...

 

Men spøg til side, så forstår jeg ikke der ikke kommer noget ud idag :vedikke:

 

Han har spist både morgenmad og frokost hvor han har tømt skålen, og nippet lidt til aftensmaden, og vi har været ude med ham 5 gange har nok gået i over 2 timer samlet. Han virker ikke syg mere, og har bold på hjernen som han plejer:mrgreen:. Han gør bare slet ikke mine til at skulle sætte sig? Han tisser kun.

 

Kan det mon være den fastedag igår? At der så først kommer noget imorgen? Jeg går og bliver nervøs for om der stadig sidder noget af det grimme græs indeni ham og stopper ham :shock: Men så ville han vel have trang til at få det ud, og prøve at sætte sig?

Link til indlæg
Del på andre sites

:skraek:

 

Ja jeg undrer mig også, ham der synes at ærter er pu ha badr (prøvede engang at lave noget hjemmelavet mad til ham, hvor der var ærter i), at han har kunne få sådan noget i sig. Skægt nok elsker han frisk-bælgede ærter :???:

Det er hermed sagt videre :blink: (håber det virker ;-))

 

Gud :shock: et stykke sæbe :skraek: Det var alligevel utroligt at hun havde lyst til at spise det, men hunde synes jo nogle gange at de særeste ting smager godt, Vic vil altid kysse der hvor jeg har taget parfume på, så nu er jeg begyndt ikke at tage det på på hals og håndled, for han skal ikke slikke sådan noget i sig.

 

Apetitten fejler ikke noget i hvert fald. Han spiser som om han troede vi ville sulte han ihjel igår :mrgreen:

 

Nårh han har da sine helt egne meninger om hvad der er godt og hvad der ikke er, og jeg er faktisk helt enig med ham i at frisk-bælgede ærter er klart at foretrække. :-D

 

Der var ikke mange ting hun ikke fik tygget på som hvalp. :rolleyes: Men sæben var en af de mere underlige - også at hun ikke blev dårlig af det.

 

Mystisk at Vic er så glad for parfume... måske han simpelthen prøver at få super duper god ånde. :lol:

 

Dejligt at appetitten er god, så er han nok frisk igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh han har da sine helt egne meninger om hvad der er godt og hvad der ikke er, og jeg er faktisk helt enig med ham i at frisk-bælgede ærter er klart at foretrække. :-D

 

Der var ikke mange ting hun ikke fik tygget på som hvalp. :rolleyes: Men sæben var en af de mere underlige - også at hun ikke blev dårlig af det.

 

Mystisk at Vic er så glad for parfume... måske han simpelthen prøver at få super duper god ånde. :lol:

 

Dejligt at appetitten er god, så er han nok frisk igen.

 

Ja :lol: vi har faktisk en joke om at indkaldet her i huset er at åbne en ærtebælg, vips så står han der som et lyn :lol:

 

Jern-maven Ozzie, eller? :blink:

 

Ja det er lidt sjovt, når man har smurt ben med noget creme-stads, så er det bare run for cover, eller har man en Vic efter sig, det er meget mystisk at han har lyst til sådan noget ?

 

Ja, det er i hvert fald et sundhedstegn, den gode apetit:-D.

 

Vi har været ude med ham igen, men stadig ingenting, kun tisseri. Mystisk.

 

Kæresten tror det er fordi han har fastet, at han bare fordøjer. Jeg har skrækfantasier om det store stråtag, der måske stadig er i hans mave, der forstopper ham :scared:

 

Nu går vi i seng, så vækker han os garantrisse kl. kvart i kvalme, og så er det sikkert der han skal ud, og "kvittere" . Men så er det vel sådan det er :-) Håber bare det er normalt og ikke poltergeist-sprutmås, så jeg skal til at ordne mås, hvis det er sådan en nat :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha det er da alternativ indkaldning, der vil noget.

 

Ja, som hvalp synes jeg at mavsen holdt til det mest utrolige, men det har desværre ændret sig. Nu er der en hel del hun ikke kan tåle.

 

Så mystisk at han er så glad for al den slags - jeg kender en dsg, der har samme sære smag - han er især heelt syg med alle former for cremer, skøre dyr altså. :lol:

 

Uh, jeg krydser fingrene for at der ikke er mere hø derinde. Har han stadig ikke skullet af med noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha det er da alternativ indkaldning, der vil noget.

 

Ja, som hvalp synes jeg at mavsen holdt til det mest utrolige, men det har desværre ændret sig. Nu er der en hel del hun ikke kan tåle.

 

Så mystisk at han er så glad for al den slags - jeg kender en dsg, der har samme sære smag - han er især heelt syg med alle former for cremer, skøre dyr altså. :lol:

 

Uh, jeg krydser fingrene for at der ikke er mere hø derinde. Har han stadig ikke skullet af med noget?

 

Jep!

 

Sådan var det også med Vic. Nu er der altså grænser.

 

Ja, det virker åbenbart tillokkende på små mandslinger som ham :slem: Crazy :lol:

 

Tak! Han kom slet ikke af med noget hele dagen igår, i nat var det så det samme igen, hvor han skreg/peb i buret, og der sov kæresten så som en sten, så jeg måtte ud alene med ham :shock:, og der kom ingenting, han skulle kun tisse, og slog nogle gevaldige prutter, så høje at de kunne høres :genert:, stakkels vus...:shock: han kiggede sådan op på mig som om han skammede sig. Vi traskede rundt men nej, intet kom.

 

Så kom han hjem, og ind og sove i buret igen, og der lå han så og fes hele natten, jeg kunne ikke sove, fordi han var så urolig :cry:, han lå og flyttede sig fra den ene ende til den anden, når han slog en prut, fordi det lugtede grumt (lige der kom det store cocker-spaniel-bur* jeg havde købt til ham, ham til gode, fordi der var god plads til at flygte fra den onde lugt he he) - selv med åbent vindue :oops:

 

*Han fik det bur engang vores kat blev bidt, før vi fik haven indhegnet, og han blev nødt til at lære at sove i det om natten, fordi han gerne ville slikke i kattens bidsår, og det derfor ikke ville hele, og dyrehandleren havde kun mellemstore bure, men hellere for stort end for småt.

 

Men her til morgen kom han så endelig af med en knold-agtig ting, der så en smule grønkåls-agtig ud, det første der kom, så det var måske det sidste græs.(det håber jeg altså, ellers får han snart amerikansk olie, så vi kan få det ud en gang for alle!)

 

Han spiser stadig fint. Så jeg går ud fra at maven er ved at fungere nu, og jeg giver ikke Canikur mere nu, kun skånekost. Imorgen begynder jeg at blande hans skånekost op med hans alm. mad regner jeg med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep!

 

Sådan var det også med Vic. Nu er der altså grænser.

 

Ja, det virker åbenbart tillokkende på små mandslinger som ham :slem: Crazy :lol:

 

Tak! Han kom slet ikke af med noget hele dagen igår, i nat var det så det samme igen, hvor han skreg/peb i buret, og der sov kæresten så som en sten, så jeg måtte ud alene med ham :shock:, og der kom ingenting, han skulle kun tisse, og slog nogle gevaldige prutter, så høje at de kunne høres :genert:, stakkels vus...:shock: han kiggede sådan op på mig som om han skammede sig. Vi traskede rundt men nej, intet kom.

 

Så kom han hjem, og ind og sove i buret igen, og der lå han så og fes hele natten, jeg kunne ikke sove, fordi han var så urolig :cry:, han lå og flyttede sig fra den ene ende til den anden, når han slog en prut, fordi det lugtede grumt (lige der kom det store cocker-spaniel-bur* jeg havde købt til ham, ham til gode, fordi der var god plads til at flygte fra den onde lugt he he) - selv med åbent vindue :oops:

 

*Han fik det bur engang vores kat blev bidt, før vi fik haven indhegnet, og han blev nødt til at lære at sove i det om natten, fordi han gerne ville slikke i kattens bidsår, og det derfor ikke ville hele, og dyrehandleren havde kun mellemstore bure, men hellere for stort end for småt.

 

Men her til morgen kom han så endelig af med en knold-agtig ting, der så en smule grønkåls-agtig ud, det første der kom, så det var måske det sidste græs.(det håber jeg altså, ellers får han snart amerikansk olie, så vi kan få det ud en gang for alle!)

 

Han spiser stadig fint. Så jeg går ud fra at maven er ved at fungere nu, og jeg giver ikke Canikur mere nu, kun skånekost. Imorgen begynder jeg at blande hans skånekost op med hans alm. mad regner jeg med.

 

Godt at der kom noget ud her til morgen, men det ville ligesom have været bedre hvis det havde set helt normalt ud, men ja, vi må håbe at det var det sidste græs.

 

Dejligt at han stadig gerne spiser og godt at han ikke havde dårlig mave i nat - det kunne man vel godt frygte, når han hylede op igen. Kender godt det der med at gå rundt i buldermørke og bare håbe på at hunden leverer, og så sker der bare intet, andet end end nogle tissetåre og en hund, der bare går og hygger - alt imens man selv kæmper for at holde øjnene åbne.

 

Stakkels Vic og stakkels dig med de prutter der - de lyder rigtig fæle. Det er helt flot at din kæreste sov igennem det hele. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at der kom noget ud her til morgen, men det ville ligesom have været bedre hvis det havde set helt normalt ud, men ja, vi må håbe at det var det sidste græs.

 

Dejligt at han stadig gerne spiser og godt at han ikke havde dårlig mave i nat - det kunne man vel godt frygte, når han hylede op igen. Kender godt det der med at gå rundt i buldermørke og bare håbe på at hunden leverer, og så sker der bare intet, andet end end nogle tissetåre og en hund, der bare går og hygger - alt imens man selv kæmper for at holde øjnene åbne.

 

Stakkels Vic og stakkels dig med de prutter der - de lyder rigtig fæle. Det er helt flot at din kæreste sov igennem det hele. :mrgreen:

 

Vi har lige været ude nu, og der leverede han noget normalt, dog lidt hårdt noget. Det er nok canikuren der har gjort det hårdt. Så det bliver nok mere normalt senere idag.

 

Ja det var præcis sådan det var, på et tidspunkt sagde jeg til Victor "du får 100 kroner for en kringle" og sådan gik vi og forhøjede op til 1000 kr :stupid: man er virkelig intelligent kl. kvart i kvalme der om natten :roll:

 

Ja der var han dygtig min kæreste :mrgreen: Jeg rumsterede rundt og satte Seinfeld på fjernsynet i soveværelset på lav lyd, kunne jeg ligeså godt, når Vic var så urolig og gik ind og ud af buret, og det ikke blev til meget søvn, og jeg var oppe og åbne vindue :rolleyes: Men han sov skam godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige været ude nu, og der leverede han noget normalt, dog lidt hårdt noget. Det er nok canikuren der har gjort det hårdt. Så det bliver nok mere normalt senere idag.

 

Ja det var præcis sådan det var, på et tidspunkt sagde jeg til Victor "du får 100 kroner for en kringle" og sådan gik vi og forhøjede op til 1000 kr :stupid: man er virkelig intelligent kl. kvart i kvalme der om natten :roll:

 

Ja der var han dygtig min kæreste :mrgreen: Jeg rumsterede rundt og satte Seinfeld på fjernsynet i soveværelset på lav lyd, kunne jeg ligeså godt, når Vic var så urolig og gik ind og ud af buret, og det ikke blev til meget søvn, og jeg var oppe og åbne vindue :rolleyes: Men han sov skam godt :mrgreen:

 

Godt at der stadig kommer noget okay noget ud. :5up:

 

Hihi en kringle. :lol:

 

Han har da virkelig et godt sovehjerte - tænk at sove igennem al det rumsteren. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at der stadig kommer noget okay noget ud. :5up:

 

Hihi en kringle. :lol:

 

Han har da virkelig et godt sovehjerte - tænk at sove igennem al det rumsteren. :mrgreen:

 

Jeps :-D

 

Han virker til at være helt frisk nu. Jeg klappede metalburet sammen igår aftes, og stillede det væk, inden vi gik i seng, der var ingen grund til han sov i det, når nu maven var kommet iorden.

Men han vækkede mig alligevel kl. 5 :stupid: der sagde jeg dog til ham om at putte sig ned igen, tror han er blevet lidt vant til det natte-lufteri. Hans kæreste er også i løbetid :slem: så vågner man og vil ud og snuse :roll:

 

Nu er det eneste problem, at jeg er begyndt at blande hans alm. golden eagle mad, i det "lækre" skånekost (RC intestinal, som er fyldt med smagstilsætning og er mini mini mini piller, så han bare kan sluge dem næsten - hvem har brug for tænder?:fornaermet:) Det passer ikke herren:lol:, men han kan ikke leve af det skånekost, det skal man kun have i et par dage højst, indtil maven er normal, ellers vænner maven sig til det, og så bliver maven sart, plus han ikke får tømt anal-kirtlerne ud på det foder (vi har prøvet at fodre med det fast engang, det fungerer ikke i længden). Så alt er tilbage til normalt. Sund, rask, møg-kræsen hund :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps :-D

 

Han virker til at være helt frisk nu. Jeg klappede metalburet sammen igår aftes, og stillede det væk, inden vi gik i seng, der var ingen grund til han sov i det, når nu maven var kommet iorden.

Men han vækkede mig alligevel kl. 5 :stupid: der sagde jeg dog til ham om at putte sig ned igen, tror han er blevet lidt vant til det natte-lufteri. Hans kæreste er også i løbetid :slem: så vågner man og vil ud og snuse :roll:

 

Nu er det eneste problem, at jeg er begyndt at blande hans alm. golden eagle mad, i det "lækre" skånekost (RC intestinal, som er fyldt med smagstilsætning og er mini mini mini piller, så han bare kan sluge dem næsten - hvem har brug for tænder?:fornaermet:) Det passer ikke herren:lol:, men han kan ikke leve af det skånekost, det skal man kun have i et par dage højt, ellers vænner maven sig til det, og så bliver maven sart, plus han ikke får tømt anal-kirtlerne ud på det foder (vi har prøvet at fodre med det fast engang, det fungerer ikke i længden). Så alt er tilbage til normalt. sund, rask, møg-kræsen hund :stupid:

 

Dejligt at han er frisk igen! :banan:

 

Stakkels Vic da at skulle spise almindelig mad - det er ikke sådan med så ond en moar. :lol:

 

Lille bølle at ville ud kl 5, men det er nok meeeeget spændende med en kæreste i løbetid, der er derude, hihi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...