Hop til indhold

Når hunden leger


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nu ligger jeg denne "debat" i hunde historier :mrgreen:

(så alle dem der ikke kigger hernede, går glip af nogle forhåbentlig gode lege historier, så kan i så komme i gang)

 

Når Aslan leger, kan han godt lege "fang benet" med sig selv :mrgreen:

 

WHAT :hmm: tænker i!

(jo det GØR i altså!:mrgreen:)

 

 

Jamen.... Aslan træder oven på benet med den ene forpote, og så ligger han vægten i den forpote så benet og poten glider hen ad gulvet.

 

Og så prøver han at fange benet, og knurre af det, og nogle gange gør han af det :klap:

 

Dette kan leges med alt glidbar legetøj. God underholdning.

 

I dag havde han så puttet poten ind i en ring der lå på gulvet, og da han så ikke gad lege mere, ville han flytte poten, men ringen ville ikke "give slip", og så kom der jo en ny leg ud af det.

 

 

 

Leger jeres hunde også "Fang tingen" med sig selv?

Hvordan ser jere gulve ud? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Max har et pivedyr som han leger fanger med, eller tingen er farlig!

 

Han kan ligge og bide i den, og den piver på livet løs. Men pludselig kan han beslutte sig for den er farlig, når den siger piv. Så løber han væk fra den, og spurter tilbage til den, bider i den én gang så den siger piv og løber væk fra den igen, og sådan er det om og om igen :lol:

 

Fandt en lille film med ham, hvor han laver ovenstående nummer. Den er lidt "gammel", men det er den eneste film jeg har med det. Han laver stadig samme nummer :lol:

 

http://www.motionbox.com/videos/d498deb1191de4c25c

Link til indlæg
Del på andre sites

heldigvis har jeg gulvtæppe, ellers tror jeg at jeg havde fået pip af Flipsen!!

han spurter rundt og spiller bold med sig selv, han har en lille rød plysbold som bliver kastet rundt med, overfaldet og jordet - og om aftenen kommer den med i seng - basta!! :klap:

og når han selv synes at han er ved at være for meget, så rydder han op, han tager legetøjet på gulvet og lægger op i vores lænestol :klap::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...