Hop til indhold

Løver


Recommended Posts

Jeg er ret begejstret for jalbum.net - der kan man godt nok ikke helt så maget gratis plads som hos picasaweb - men man kan få mange flotte forskellige albums at præsentere billederne i, og så koster det ikke alverden at opgradere :-D

Så laver jeg også et album der.. jeg har da billeder nok :-P Tak for det

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jo - hun gider godt at gå - men da ikke bare fordi jeg gerne vil ha det :mrgreen:

 

Hun er blevet rigtig dygtig til at gå faktisk ... og hun vil gerne ... Det går bedst, når vi går ture allesammen - så vil hun helt vildt gerne alt det samme som Tulle gør ...

 

Og du siger bare hvornår - så såtter jeg kaffen over :D

 

:mrgreen: Hun lyder som en rigtig Löwchen.. Dejligt... :roll:

 

Jamen hvad så med fredag eftermiddag? De næste mange weekender er der jo udstillinger *host host* ikke at jeg er udstillings-tosset *fløjte fløjte*.. Så tager jeg grejet med

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Hun lyder som en rigtig Löwchen.. Dejligt... :roll:

 

Jamen hvad så med fredag eftermiddag? De næste mange weekender er der jo udstillinger *host host* ikke at jeg er udstillings-tosset *fløjte fløjte*.. Så tager jeg grejet med

 

Uh det er sandt - udstillinger. Må vi høre, hvor i landet du dukker op? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
MAnge tak.. Jeg må da indrømme jeg også har holdt øje med dig:mrgreen: jeg var NØDT til at vide om Nanna fik hvalpe :blink:

Det gjorde hun så ikke:-P;-)

Men en enkelt guldklump skal man heller ikke klage over:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi skønt :mrgreen:

 

Ja, her er vi så nogle grønne- hvordan finder helt uerfarne mennesker en oversigt over hvor/hvornår disse udstillinger afholdes? :lol:

 

Kh. Eva

 

Her skulle gerne være links til DKK og KSS udstillinger. :-)

 

http://www.dansk-kennel-klub.dk/635

 

http://www.canis-minor.dk/ Her står der "udstilling" til venstre og derunder er der en kalender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Næ.. Tænk hvis der var kommet 4 og du ikke kunne nænne at "skille" dig af med dem... Så havde du snart haft lige så mange som mig :mrgreen:

:lol:

Det tror jeg nu nok, manden skulle sørge for ikke sker. Han synes det er mere end rigeligt med 3 stk. :blink:

Men som jeg ofte siger til ham, så er det jo tilladt med 4 hunde her i byen:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

Det tror jeg nu nok, manden skulle sørge for ikke sker. Han synes det er mere end rigeligt med 3 stk. :blink:

Men som jeg ofte siger til ham, så er det jo tilladt med 4 hunde her i byen:engel:

 

Og man kunne jo flytte :engel: 5 og 6 er ikke så mange flere end 4.. Og så er der lige den med de søde ører, og den der plet.. eller en farve man ikke lige havde set før.. elller... :lol: og pludselig har du 20 hunde :cool: hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Og man kunne jo flytte :engel: 5 og 6 er ikke så mange flere end 4.. Og så er der lige den med de søde ører, og den der plet.. eller en farve man ikke lige havde set før.. elller... :lol: og pludselig har du 20 hunde :cool: hehe

He he...jah det kan gå hurtigt. Så er det jo også en race hvor der er mange forskellige typer. Så 20 er måske ikke engang ret meget:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og man kunne jo flytte :engel: 5 og 6 er ikke så mange flere end 4.. Og så er der lige den med de søde ører, og den der plet.. eller en farve man ikke lige havde set før.. elller... :lol: og pludselig har du 20 hunde :cool: hehe

 

Aah, det er sådan det er gået til ;-) Dit hjerte er næsten "for stort"- at du kan rumme alle de hunde, og bare blive ved at lukke nye ind. :hjerte:Skønt at have sådan et overskud :-) ... og kan ligesom fornemme på det hele, at du ikke sådan liiige holder op med at beholde en hvalp eller 2 pr. kuld. (og hvordan skulle man også kunne det? :cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aah, det er sådan det er gået til ;-) Dit hjerte er næsten "for stort"- at du kan rumme alle de hunde, og bare blive ved at lukke nye ind. :hjerte:Skønt at have sådan et overskud :-) ... og kan ligesom fornemme på det hele, at du ikke sådan liiige holder op med at beholde en hvalp eller 2 pr. kuld. (og hvordan skulle man også kunne det? :cool:)

 

Hehe ja det er sådan det er gået til.. Hvis ikke jeg har solgt dem når de er 2-3 uger senest så sælger jeg dem ikke.. I starten er det "bare" hvalpe, men når de begynder at rende rundt så får de hver deres personlighed. Og så siger jeg sq når folk ringer "desværre, alle er solgt" :mrgreen:, men jeg fortæller først rasmus det meget senere. Ellers skal jeg bare høre på ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...