Hop til indhold

Aftentur ell. Søndagstur...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Nårh hvor hyggeligt at i har haft det hyggeligt :-D

 

Sindsygt tidligt findes ikke i mit univers, altså jeg står på ingen måde op før kl. 9. Vi skal lige cykle til hovedbanen, så vi kan nok være der kl. 10.30 eller 11?

 

Og jaa billeder, Rikke!

 

It is done :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Naaa, eller jeg ved ikk hvad der var i Rikkes pose hun sagde at det var levergodbidder:hmm::mrgreen:

 

Nej, nej, nej! Du misforstår jo det hele :mrgreen:

 

Levergodbidderne var dem, jeg så helt omme i ganen på Møffe til træning i tirsdag :mrgreen: (forklaring: Møffe fik en godbid for veludført øvelse, hvorefter han forventningsfuldt kiggede op på mig med vidt åben mund i afventning for næste signal/godbid - hvorefter jeg kunne konstatere, at han har så travlt, at han sjældent får slugt godbidderne ordentligt og den pænt kan ses helt omme bagerst i ganen :stupid:)

 

I dag var det kyllingehjerte :engel: Dem var Emmaen vidst ret vild med :mrgreen:

 

Så skulle du have set den tackling Møffe gav Emma, hun trillede over ryggen på ham, mens han stod op:shock::mrgreen:

 

Det så altså vildt ud :shock: Stakkels gamle Emma, men hun lod sig vist ikke mærke af det :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, nej, nej! Du misforstår jo det hele :mrgreen:

 

Levergodbidderne var dem, jeg så helt omme i ganen på Møffe til træning i tirsdag :mrgreen: (forklaring: Møffe fik en godbid for veludført øvelse, hvorefter han forventningsfuldt kiggede op på mig med vidt åben mund i afventning for næste signal/godbid - hvorefter jeg kunne konstatere, at han har så travlt, at han sjældent får slugt godbidderne ordentligt og den pænt kan ses helt omme bagerst i ganen :stupid:)

 

I dag var det kyllingehjerte :engel: Dem var Emmaen vidst ret vild med :mrgreen:

 

 

 

Det så altså vildt ud :shock: Stakkels gamle Emma, men hun lod sig vist ikke mærke af det :o)

Hey lever, hjerte, hjerne, whatever lortet kan ædes, det syns Emma:blink::lol:

 

Nej hun plejer at sige til med lyd hvis der er noget hun ikke bryder sig om, tror bare hun har taget flyveturen som en på opleveren:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe jeg ville gerne have givet penge for de tanker der røg igennem begge hundes hoveder, da det skete:confused::vedikke::banan:

 

Det ville jeg fandme også godt... Tror begge to var temmelig meget sådan, huh :confused:

 

:klap:

 

Nå nu vil jeg hoppe til køjs, Emma er begyndt at snorke nu :engel:

 

Sov godt! Hvor er jeg glad for, at Møffe ikke snorker :engel: Tilgengæld piver og bjæffer han så i søvne sådan nogenlunde temmelig ofte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hva så ?? - var vi blevet enige om at mødes på Ishøj Strand søndag formiddag ?? - Jeg vil gerne hente Motor på Stationen, hvis i vil med :mrgreen:

 

Jeees :5up: Klokken hvad? Fåk jeg glemte at købe kylling :evil: Ville have lavet lækker kylling til hund der skulle lære at køre i tog :???:

 

Nå hvad tid er det? Kl. 10:30 måske?

Kan du ikke sende mig dit nummer, så kan jeg skrive når vi er i toget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeees :5up: Klokken hvad? Fåk jeg glemte at købe kylling :evil: Ville have lavet lækker kylling til hund der skulle lære at køre i tog :???:

 

Nå hvad tid er det? Kl. 10:30 måske?

Kan du ikke sende mig dit nummer, så kan jeg skrive når vi er i toget?

 

Jeg sender lige nr. til dig - og så kan du bare skrive når toget er kørt fra Hovedbanegården :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super - bare så jeg ikke stod på stranden kl. 10:30 og vi så skulle mødes kl. 10:45 og jeg tænkte hmmm, brændte de mig af? :mrgreen:

 

Ku' jeg dog ikke forestille mig om jer :blink:

 

Dig er jeg ikke så nervøs for :engel: :blink:Du har mit nummer og ved, hvor jeg bor, så hvis du bliver bange for at vi har brændt dig af, så ringer du bare :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...