Gæst ENVY Skrevet Maj 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2008 Som nogen af jer måske ved er Lua og jeg flyttet fra Amager til Frederiksberg. Lua hun trives rigtigt godt her på frederiksberg:-D Af en eller anden grund gøer hun ikke så meget af andre hunde, mennesker osv:mrgreen: Hun går lige forbi andre hunde på fortorvet... Sååå dyyygtiiig:blink: Hun løber løs blandt kondiløbere og børn i søndermarken og der har intet været af problemer. Hun holder sig væk fra børnene medmindre de har guffer:lol: Og heldigvis ved mange af de børn der kommer i søndermarken hvordan man behandler og omgåes hunde. Et sted vi er særligt glade for er frb have. Når jeg har været på morgenvagt er det skønt at tage derover med Lua når jeg har fri. Så hygger vi, og Lua får søg, vi leger og kigger på menneskerne og fuglene. Hun er blevet rigtig sikker derovre og idag bevægede hun sig længere væk fra mig end hun plejer. Hun plejer at sidde på tæppet og ikke gå så langt væk, men idag hyggede hun sig bare med sig selv og tullede rundt:blink: Mennesker og hunde kom imod os og Lua gør selvfølgelig opmærksom på "den potientielle fare" (læs: vuf vuf vuf vuf vuf vuf) men er blevet så stor og dygtig at man ikke engang gider rejse sig:lol: Nå nok snak:-D Her er billeder af Lua og hendes nye sted:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Nå jo så fik jeg også lige det charmerende photo i kassen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karumski Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Rigtig dejlige billeder af en skøn hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Hvor dejligt for dig og Lua at I er kommet sådan et dejligt sted hen Skønt, at Lua har det så godt. Flotte billeder Eva^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Som altid skønne billeder af den smukke Lua :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Hvor ser det bare hygsomt ud Og damn et sjovt billede af tungen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Hun er skøn Hvor er det dejligt at hun er faldet til, jeg tror generelt at energien er bedre, og du føler dig nok også mere tryg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Hvor dejligt!! Jeg synes, det er så lækkert, at i er kommet godt på vej. Lua må virkelig nyde det, siden hun falder så nemt til. Tillykke med jer begge to og jeres nye omgivelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Jeg elsker de gange hvor ens hund lige kigger tilbage, for at se hvor man er - det er rart når man sådan "holder øje" med hinanden Hvor ser det altså bare idyllisk ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2008 Hvor ser det lækkert ud. Lyder til det var en heldig flytning :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Maj 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2008 Gode billeder, og dejligt at hun kan lide jeres nye domicil:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2008 Tark for alle jeres søde kommentare. Jeg er selvfølgelig meget meget glad for at være her også Nyder foråret i de nye omgivelser;) I de næste par dage er Lua hos Kasper. Der har hun også fine forhold. Damhus søen og engen er lige om hjørnet. Og så er der hele 2 altaner. Der kan hun godt lide at ligge ude og sole :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Maj 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2008 Det lyder rigtigt dejligt. I bruger også frederiksberg have, ikke? Er det rigtigt at man skal have hundene i snor der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Maj 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2008 Tark for alle jeres søde kommentare. Jeg er selvfølgelig meget meget glad for at være her også Nyder foråret i de nye omgivelser;) I de næste par dage er Lua hos Kasper. Der har hun også fine forhold. Damhus søen og engen er lige om hjørnet. Og så er der hele 2 altaner. Der kan hun godt lide at ligge ude og sole :hjerte: Vi kommer også tit på engen:mrgreen: det kan være vi mødes der også en dag:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts