Hop til indhold

Lua's nye sted


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Gæst ENVY

Som nogen af jer måske ved er Lua og jeg flyttet fra Amager til Frederiksberg.

 

Lua hun trives rigtigt godt her på frederiksberg:-D Af en eller anden grund gøer hun ikke så meget af andre hunde, mennesker osv:mrgreen: Hun går lige forbi andre hunde på fortorvet... Sååå dyyygtiiig:blink:

 

Hun løber løs blandt kondiløbere og børn i søndermarken og der har intet været af problemer. Hun holder sig væk fra børnene medmindre de har guffer:lol: Og heldigvis ved mange af de børn der kommer i søndermarken hvordan man behandler og omgåes hunde.:rolleyes:

 

Et sted vi er særligt glade for er frb have. Når jeg har været på morgenvagt er det skønt at tage derover med Lua når jeg har fri. Så hygger vi, og Lua får søg, vi leger og kigger på menneskerne og fuglene.

 

Hun er blevet rigtig sikker derovre og idag bevægede hun sig længere væk fra mig end hun plejer. Hun plejer at sidde på tæppet og ikke gå så langt væk, men idag hyggede hun sig bare med sig selv og tullede rundt:blink:

 

Mennesker og hunde kom imod os og Lua gør selvfølgelig opmærksom på "den potientielle fare" (læs: vuf vuf vuf vuf vuf vuf) men er blevet så stor og dygtig at man ikke engang gider rejse sig:lol::lol:

 

Nå nok snak:-D Her er billeder af Lua og hendes nye sted:blink:

 

smuksak.jpg

 

smukke4.jpg

 

smukke3.jpg

 

smukke-5.jpg

 

medpiv.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Hvor dejligt!! :mrgreen: Jeg synes, det er så lækkert, at i er kommet godt på vej. Lua må virkelig nyde det, siden hun falder så nemt til. Tillykke med jer begge to og jeres nye omgivelser :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark for alle jeres søde kommentare.

 

Jeg er selvfølgelig meget meget glad for at være her også:mrgreen:

Nyder foråret i de nye omgivelser;)

 

I de næste par dage er Lua hos Kasper. Der har hun også fine forhold. Damhus søen og engen er lige om hjørnet. Og så er der hele 2 altaner. Der kan hun godt lide at ligge ude og sole :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Tark for alle jeres søde kommentare.

 

Jeg er selvfølgelig meget meget glad for at være her også:mrgreen:

Nyder foråret i de nye omgivelser;)

 

I de næste par dage er Lua hos Kasper. Der har hun også fine forhold. Damhus søen og engen er lige om hjørnet. Og så er der hele 2 altaner. Der kan hun godt lide at ligge ude og sole :hjerte:

Vi kommer også tit på engen:mrgreen: det kan være vi mødes der også en dag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...