LiseLyholm&Ronja Skrevet Maj 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2010 Har i dag besøg af min grandfætters hund, fordi han skal giftes. :banan: Og så min fasters Min fasters hund, Chilli, er sygt jaloux!!! Den kan bare ikke klare hvis nogen giver Ronja opmærksomhed eller guffer. Min fætter har stod lige og trænede med Chilli, og ville så give Ronja en guffer. Så farede Chilli på Ronja og markede/bed/snappede så Ronja pev Min grandfætters hund, Gizmo, er blevet bange for Chilli nu, og er bange for Ronja også er Ved ikke hvad der går den sådan på Er bare skide bange for at det kan gå hen og blive alvorligt og det værste er at jeg får lyst til at gøre fy-fy-ting mod den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Petrine er også døden når pga jalousi, især i dag, hvor vi har babysittet en hvalp. Du må 'bare' være meget opmærksom, hele tiden være imellem, så der ikke kan ske uheld - jeg undgår helt at komme dertil hvor Petrine snapper, for det kan modparten jo blive skræmt af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts