Hop til indhold

Så har vi været afsted til hvalpemotivation for første gang.

Gæst Obelix
 Share

Recommended Posts

Gæst Obelix

Sikke mange indlæg det bliver til idag :rolleyes:.

Men vi har været afsted til hvalpemotivation/træning for første gang idag, og det var super godt :5up:.

Jeg var meget spændt på hvad det ville være for noget og efter at have læst om overfyldte træningshold herinde og gamle gnavne trænere så var jeg meget spændt da jeg mødte op.

Men det var bare super godt, træneren var sød og rolig og gav sig god tid til at vise og forklare. Han gik også ind for massere af ros og at det skulle være sjovt for hunden at lære uden ryk i snoren eller anden afstraffelse. Vi er 7 på holdet og det passede fint.

Fulgte hunden os ikke så var det sørme OS der ikke var spændende nok :-D (Hvilket han jo har helt ret i), og så måtte vi jo sørger for at gøre os mere spændende end de andre hunde. Hvilket bestemt ikke altid var helt nemt :lol:.

Så det var skønt med en positiv oplevelse og jeg synes jeg har fået mange gode ting med hjem som vi kan arbejde videre på. Jeg glæder mig allerede rigtig meget til næste søndag hvor vi skal afsted igen.

Obelix var MEGET træt da vi kom hjem og det er jeg godt nok også. Jeg havde overhovedet ikke regnet med at det ville være så hårdt for hovedet at være på i en helt time :shock:.

Link til indlæg
Del på andre sites