Gæst Sigurd Skrevet Maj 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2010 Jeg skal snart holde hvalpetræf, og jeg glæder mig, som sædvanlig, meget til at se hvordan "mine" hvalpe har udviklet sig. Men de seneste gange jeg har holdt sådanne træf, synes jeg det er blevet lidt for kedeligt, så jeg har brug for nogle ideér til "at peppe" eftermiddagen lidt op. Vi plejer at mødes lige over middag, gå en lang tur langs stranden, derefter hjem til kaffe og kage og naturligvis guffer til hundene. Mens vi drikker kaffe leger hundene på et stort indhegnet areal,og hvis vejret er til det, tager vi selvfølgelig kaffen sammen med hundene. Jeg prøver at give lidt generel information om træning af hund i teenage alderen, da hvalpene er ca 7 mdr. nu, er det jo meget aktuelt. Der er naturligvis også mulighed for en individuel snak, og det plejer da også at gå ganske fint og hyggeligt. Men jeg kunne godt tænke mig et lidt mere spændende indsalg :klap:så idéer modtages gerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Jeg synes, det kommer lidt an på hvilke type hunde, det drejer sig om. Man kunne jo lave aktiviteter, som vil være egnet til den pågældende race. Hvis du fortæller hvilken race, det drejer sig, er det lettere at komme med specifikke ideer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Den kennel hvor Bravo og Super er fra (Lone Sommer, kennel Asasara) har ry for at lave de fedeste hvalpetræf (vi har ikke kunnet være med indtil videre, pga andre aftaler ) du kan jo evt prøve at kigge på hendes hjemmeside asasara.dk - der er både hygge, gåture, lydighedstræning, ag-træning, udstillings-fif og trim, flyball osv osv. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts