Gæst Pernille Skrevet Maj 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2010 Hej Hunde-Forum brugere. Jeg er den heldige ejer af Bella, en Italiensk Mynde, og har i forbindelse med mit studie fået en opgave stillet, hvortil jeg gerne vil have jeres hjælp. Det omhandler drømmerejser, og min vinkel er så at oprette et webbaseret rejsebureau med ekspertise i at rejse med hund. Jeg syntes selv det er noget af en jungle at skulle navigere i, og tænker at det er der måske også andre der syntes.. Jeg har lavet en online undersøgelse (som webmaster lægger et link ud til hurtigst muligt) som i meget gerne må besvare. Link: http://lapdogtravel.surveyconsole.com På forhånd tak! mvh. Pernille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Elsker at planlægge rejser, det er næsten halvdelen af fornøjelsen, men du har ret, det er uoverskueligt og besværligt at få styr på det hele, når hunden skal med, så glæder mig helt til dit rejsebureau! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Så har jeg svaret - det der symbolske beløb på 50,- tror jeg sagtens du kan sætte op, skal til Polen, returbillet for et menneske: 1000,- for Petrine: 850,- og så må jeg vel at mærke ikke have andet bagage med, så det er mere end bare et symbolsk beløb :5up: Savner også noget ekspertise indenfor lange togrejser med hund (fx Amsterdam / Madrid / Rom etc) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Så har jeg besvaret det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts