Hop til indhold

Tæpper - Kan de lide dem?

Gæst PetPile
 Share

Recommended Posts

Gæst PetPile

Hej alle hundeejere og entusiaster.

Jeg er en pige på 21 år som syr tæpper til mindre kæledyr (Som mus, hamstre, rotter, ildere, chinchillaer og marsvin)

Jeg så i Petworld-avisen forleden at man kunne købe et tæppe til hunde.

Jeg vil derfor gerne spørge Jer herinde, om de tæpper jeg laver, kan bruges til hunde? Altså om hundene ville kunne lide dem.

For i såfald, vil jeg da notere på min hjemmeside, at de også kan benyttes til hunde.

pp_blanket.jpg

Der er tale om runde fleece-tæpper der måler 1 meter i diameter i et hav af farver og print.

Kvaliteten af fleece er tykkere end de tæpper der er i butikkerne. Det er lidt under ½ cm tykt.

Med venlig hilsen

Jeanne

Redigeret af PetPile
Lille note
Link til indlæg
Del på andre sites

Mine vapser ligger med dynetæpper/sommertæpper som er foldet sammen til beagle størrelse :mrgreen:

Der ud over bruger jeg almindelige fleccetæpper til at "rode" med - som de bygger reder med. Jeg køber ofte imiteret lammeskind i metermål som jeg klipper i passende størrelser og så får beaglerne dem at rode med - så mine beagler ville nok elske at rode med sådan et tæppe som du syr :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Har du en hjemmesideadresse?

Det er da et godt tilbud.

Jeg kan godt lide, at du ikke nævner kaniner blandt de små dyr. Må være fordi du ved de er destruktive :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PetPile
Har du en hjemmesideadresse?

Det er da et godt tilbud.

Jeg kan godt lide, at du ikke nævner kaniner blandt de små dyr. Må være fordi du ved de er destruktive :mrgreen:

Ja det har jeg, men jeg er i tvivl om hvorvidt at man må linke til det herinde. Jeg vil jo ikke have at ejerene af forummet skal tro at dette er reklame, da det jeg vil have ud af tråden er blot at høre om hunde kan lide dette produkt. Men jeg skal nok lige linke til tæpperne. Hvis redaktionen ser det som reklame, så må de lige fjerne linket (ved fora kan være ret strikse)

Tak. Jeg forsøger også at holde mine priser så lavt som muligt.

50,- for ensfarvet og udvalgte prints

70,- for print

He he, de fleste smågnavere (selvom kanin ikke er en gnaver) kan nu være ret destruktive, men de fleste holder sig faktisk fra materialet fleece.

Jeg kender flere som køber disse tæpper til deres kaniner.

Redigeret af PetPile
Stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PetPile

Tak for de foreløbige svar - det sætter jeg stor pris på!

Man kan se alle de print jeg har her:

PetPile

Jeg prøver så vidt muligt at have et stort udvalg af prints, da jeg synes det er sødt at man kan vælge noget til sit dyr som afspejler dets personlighed eller ens egen smag/stil/indretning i hjemmet.

Redigeret af PetPile
Stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Materialet fleece er fint nok, men det skal være tykt og dermed blødt at ligge på, hvis man skal bruge det til en chihuahua.

Guincho ynder at ligge på de ekstra bløde elastiske fleece man kan få bl.a. i Jysk. En plaid i normal størrelse foldet sammen 3-4 gange giver en passende tykkelse.

Link til indlæg
Del på andre sites